luni, 28 septembrie 2009

Tot munca

Avand in vedere ca ne grabim deoarece la sfarsitul acestei saptamani ne vom duce la Bucuresti sa am grija de tatal meu pe timpul iernii,a trebuit sa ma grabesc si cu recoltatul si conservatul legumelor din gradina.
De aceea am lipsit si de pe aici.Adica acesta a fost unul dintre motive.
Pana saptamana trecuta am tot cules si pus la borcane.Astea sunt ultimele legume din gradina mea.
Pentru ca erau foarte multe,i-am umplut din nou si soacrei mele portbagajul.Pentru ca la noi este exact invers decat la majoritatea.Soacra sta la bloc si nora la curte. :))
Asa ca,ce sa fac cu atat de multe legume,daca nu sa le daruiesc.Si cine ar fi cea mai indicata,daca nu soacra mea?Caci am o soacra buna,asa ca.......















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu