luni, 14 septembrie 2009

Culesul viei

Sau ce a mai ramas din ea,ca de cand a inceput sa se coaca , tot mancam la struguri.Adica eu mai mult.
Ca de obicei,am fost ajutati de baiatul nostru,care a facut foarte multa treaba.


Am cules 20 de galeti de struguri.Vreo 2 galeti le-am indesat pe rafturile frigiderului,iar restul le-am zdrobit si le-am pus la decantat sa facem must.


Nu de alta dar ia uitati aici cum arata o multime de ciorchini.Mancati de grauri si de cotofene.Din soiul 1001 nu am mai cules nimic.Toti ciorchinii erau goi.Asa ca,luna viitoare cand vom muta o parte din vie(iar restul o scoatem definitiv) nu vom mai pastra nici un butuc de 1001.Numai blanc.Cativa albi si restul negri.














Acesta este soiul blanc.Are coaja mai groasa si de aceea nu il mananca pasarile.Insa mie imi place foarte mult caci este deosebit de parfumat.

































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu