luni, 7 septembrie 2009

Ce mai fac

Intai si intai mananc struguri.Multi si la orice ora.Culeg in fiecare zi cate un castron mare,ii iau boaba cu boaba de pe ciorchine,ii spal bine,apoi ii mananc din castron in timp ce ma uit la TV,scriu la calculator sau mai trec pe langa frigider si il deschid sa mai iau cate o mana de boabe.Sunt excelenti. Dupa care culeg.....culeg.....culeg.
Legume de pus la borcane.Fac zarzavat,suc,zacusca.
Pun la borcane sau in congelator tot ce prind.



Rosiile mele inca mai produc.Multe din cele pe araci sunt verzi si fac inca multe gogonele.

Minunea mea de baiat ma ajuta mereu.Nu este treaba in casa sau in curte la care sa nu ma ajute.Culegem si ducem legumele la bucatarie impreuna.




Am cules aseara si gogosari ,pe care i-am pus azi la borcan cu otet.









Astea le-am pus la zarzavat.






Baiatul meu mi-a cules "adei" si "gogogoi".Intelegeti voi...









Am adunat si seminte.De toate felurile.De la mine,de la vecini si de la prieteni.Plus ce am avut ramase de anul trecut si de anul asta.











Avem multa treaba in perioada asta..........treaba pe care o facem cu multa placere.
Dumnezeu ne-a dat , iar noi trebuie doar sa bagam in traista.

4 comentarii:

  1. Sa le mincati sanatosi si la anul la fel.
    Frumoasa recolta, si nu numai asta ,ce conteaza e satisfactia pe care o ai la cules.
    Stiu ce inseamna asta ca am si eu o gradina,chiar daca anul asta nu m-am ocupat eu de ea ce cam departe de casa.
    Anul asta a fost a sotului meu ca are mai mult timp liber ca mine,dar oricum nu am lasat pamintul nelucrat. POFTA BUNA LA TOT CE ATI CULES SI CONSERVAT.

    RăspundețiȘtergere
  2. Poza cu dovleacul acela de copt mi-a stirnit amintiri placute :)..acum 4 ani am avut in gradina 7 dovleci de aceia portocalii, toata iarna am mincat copt in cuptor si facut placinta, am incercat chiar si clatite sa fac cu el :))..nu e foarte bun dar nici foarte rau :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Minunat! Ati muncit mereu, sunteti de-o harnicie formidabila, acum culegeti roadele, dar si aici e de muncit.Bravo voua!Arata minunat toate iar baietelul tau se arata de acum a fi harnic ca si voi!Multa sanatate si spor in toate!

    RăspundețiȘtergere
  4. Vad ca faci bine,m-am linistit.Nu faci si mancarica din legume sa le conservi pe iarna?Numai muraturi?La muraturi multe trebuie carne multa,parca te vad la anul cum vei creste si gaini si poate si porc ;)
    Eu am trecut prin astea more time ago :)
    Te pup.Pa!

    RăspundețiȘtergere