sâmbătă, 28 februarie 2009

De data asta chiar vine primavara

Aceasta este una din rasadnitele facute de sotul meu drag.Este in interiorul solarului,pentru mai multa protectie.Am pus mai multe poze,ca sa vedeti cum a realizat-o si cum se ridica pe peretele solarului.Are balamale prinse de stalpii solarului si , cand imi voi termina treaba cu ele , le voi ridica si le voi lasa acolo.
Astfel voi economisi spatiul care mi-ar fi trebuit pentru depozitarea celor 8 asemenea rasadnite.Spatiu pe care nu il am,desigur.
Ingenios sot , nu-i asa?










Aici este zona cu vie,iar dupa se vad 3 caisi si primul din stanga este un piersic.




Via din alta perspectiva, in capat fiind 3 peri si 2 caisi.Din pacate nu am meri sau ciresi,insa imi voi pune curand.Oricum am multe fructe.Mai am un visin in spatele casei,care anul trecut nu prea a facut fructe,deci la vara ar trebui sa faca mai multe.De asemenea , in spatele casei mai este un rand de vie cu struguri negri de masa.Dar va trebui sa o mutam caci e mai la umbra si nu fructifica asa cum ar trebui.





Aici am inceput sa pun cartofii astazi.Am pus deja 32 de cuiburi si vreau sa mai pun macar inca 50.Niciodata nu strica sa fie mai mult.Mai dau si la altii daca am in plus.Macar sa se faca.


Tot zona cu cartofi,pozata din stanga,sa se vada si solarul.Dupa ce am facut poza am mai facut un rand mai in dreapta si am pus cartofi si acoloMaine inveleste sotul meu solarul.Abia astept sa il vad terminat.


Si inca 3 razoare facute azi.La ultimul nu am mai avut putere sa mai maruntesc pamantul.


Astazi am stat in gradina 5 ore,de la 12.00 la 17.00.Am muncit mult si rezultatele sunt minunate.Sunt tare multumita de ce am facut azi.















2 comentarii:

  1. E minunat cat ati facut astazi,ati avansat cu treburile asa de mult! Daca pamantul nu-i prea rece atunci se poate lucra deja,dar eu,in locul tau,ce-am semanat as acoperi cu folie,asa jos pe pamant,pentru ca soarele va incalzi mai bine pamantul sub folie si daca mai vine frigul cele semanate nu au nimic de suferit.OK! Bravo !Imi place asa de mult cum este la voi si tare mi-as dori sa fii ...vecina cu mine,sau invers hahaha.. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eeeeeeeee,ce bine era daca am fi fost vecine.Bine... de mine.hehe as fi vrut eu.
    Dar bine macar ca te cunosc.Ma multumesc si cu atat.
    Am muncit mult azi si cu drag.Imi place tare mult sa muncesc in gradina.
    Nu cred ca va fi nevoie sa mai acopar cu folie.Au anuntat saptamana viitoare pana la 16 grade si la sfarsitul lunii chiar 25.

    RăspundețiȘtergere