joi, 4 martie 2010

Putina treaba






Coacazul meu mai are putin si face frunze.Deja mugurii incep sa se deschida.Si nici macar nu l-am mai protejat in iarna asta.Ma gandeam ca l-am pierdut la temperaturile care au fost,dar iata ca nu a fost asa,si ma bucur.
Pentru ca in capatul gradinii am plantat trandafirii sub peturi,cand a venit cu tractorul sa ne are,o portiune de gradina langa acestia a ramas nearata.Asa ca va trebui sa o sapam cu cazmaua.Deci ieri,pentru ca a fost soare dupa amiaza si ma mancau palmele sa fac ceva,am luat o cazma si m-am dus sa sap putin.Nu am reusit prea mult,doar o parcela de vreo 4 m pe 1 m dar,avand in vedere ca nu pot sa fac efort mult,sunt foarte multumita.Azi aveam de gand sa continui ,doar ca a fost innorat si frig si a batut vantul,asa ca am lasat-o pe alta zi.
In spatele peturilor cu trandafiri,am pus asta toamna capsuni care,din cauza ca pamantul nu a fost lucrat si curatat cativa ani buni(mai ales pe langa garduri),s-au umplut de iarba,ca abia se mai vad.Astept acum sa se mai imbuneze vremea ca sa ii sap si sa incerc sa ii mentin curati.Oricum in toamna ii voi muta din nou,ca nu imi place zona aia pentru capsuni.Oricum,acolo o sa schimbam gardul la un moment dat ,dupa care voi planta cativa arbusti fructiferi.
Restul pamantului asteapta vreme mai buna(ca si mine,dealtfel) ca sa chemam din nou tractorul sa marunteasca pamantul.Nu de alta dar daca il luam cu sapa am mai termina la vara ca e destul de mult.Of,o zi sau doua daca mai era vreme buna,se putea pregati pamantul.Acum a inceput din nou sa ploua marunt,asa ca iar va trebui sa asteptam.Si cum se anunta vreme din ce in ce mai rea,avem de asteptat.

Un comentariu: