joi, 18 martie 2010

La gradina




In sfarsit am terminat de sapat santul pentru rasadnita.Am mai reusit sa sap tot azi si o parcela micuta langa,iar maine vreau sa seman acolo niste salata si o voi acoperi cu folie.
Maine ma duc sa iau de la o vecina gunoi proaspat de grajd pe care sa il pun in santul sapat si acopar dupa aceea cu compost maruntit bine.Voi pune si cadrele din lemn si voi acoperi cu folie,pentru ca Sambata sa pun semintele in pamantul cald.
Sper sa reusesc sa fac toate astea,mai ales ca sunt cu David dupa mine toata ziua si cand zic ca incep si eu mai bine sa fac ceva,incepe si el: "Mami deau teda"(mami vreau ceva),sau ca vrea la olita,sau sa mai ia o jucarie din casa....sau o alta unealta care ii trebuia lui neaparat :))

Astazi insa,m-a ajutat cat a putut.A masurat cu ruleta si mi-a spus ca toata treaba masoara "tate,toipe,tinti"(sase,doispe,cinci).Si cum eu am incredere totala in baiatul meu,am hotarat ca este ca el :))
Apoi a luat cazmaua lui cea mica si a sapat putin.ma punea sa il tin de mana ca sa nu isi piarda echilibrul atunci cand pune piciorul sa apese pe cazma ca mami.
Deci va inchipuiti ce de treaba am facut noi doi.

4 comentarii:

  1. Ce-ti pasa! cu asa ajutor sa tot gradinaresti! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca dupa atata efort astazi esti"rupta" de spate :(Ti-am spus s-o iei usor,nu mai fa asa efort mare.Stiu cum este sa intorci pamantul cu harletul dar sa il si arunci departe si sa faci groapa????
    Draga mea,ai grija de tine,adica de voi.Era bine sa-ti faca treburile grele altcineva.Gandeste-te ce mai ai greu de facut si vorbeste cu cineva din vecini,sunt sigura ca te-ar ajuta :)
    Multa sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc ElisA>Mereu ai grija de mine.Am fost putin obosita,insa imi place sa muncesc in gradina,plus ca ma tine ocupata.
    Sa stii ca nu fac efort decat atat cat simt eu ca nu imi face rau.Imi iubesc prea mult bebelusul ca sa fac ceva ce ii poate face rau.Plus ca mi-as face rau si mie si,implicit,lui david,ca nu as mai putea avea grija de el.
    Offf,asta e marea problema in satul asta.LENEA.
    E atat de mare,incat te rogi de ei cu bani si abia se urnesc.Nu ai pe cine sa te bazezi.iar vecinii cu care ne imprietenisem s-au dovedit pana la urma niste oameni care sunt prieteni numai cat ii intereseaza anumite lucruri,din pacate.
    Asa ca sunt cam singurica.Dar il am pe David ajutor de nadejde. :)
    Te pup si iti doresc o zi minunata.

    RăspundețiȘtergere