duminică, 28 februarie 2010

Muncim cu drag si spor






Adica baietii mei muncesc,iar eu fac poze.Ca deh...doar sunt insarcinata si trebuie sa profit de asta la maxin,nu-i asa??? hehe
Oricum,ii ajut si eu cu ce pot,mai ales ca imi face mare placere.
Vineri si Sambata,au fost zile de curatat pe langa gard,pe dinafara.Cand se va incalzi,vom sapa(adica tati :) ),si voi pune seminte de Trompeta ingerilor.As fi pus eu alte flori,dar ma gandesc ca le vor smulge si nu vreau.Oricum trompeta ingerilor e frumoasa si se inmulteste singura de la an la an,asa ca nu va trebui decat sa curat de buruieni ca sa arate frumos.Pate voi pune si 2-3 pruni , a sunt destul de multi in sat pe langa garduri,incat sa nu imi fie teama ca vor fi goliti de trecatori.Plus ca pe langa gardul meu trece mai rar lumea ca sunt in capatul satului.dar asta la toamna.Deocamdata facem frumos si pregatim pentru flori.

2 comentarii:

  1. Trompeta ingerilor sau Datura e o frumusete dar nu rezista la ger,asa ca in toamna daca ai un beci sau un spatiu unde sa nu inghete, o scoti cu radacina si cu pamint si o pui intr-un recipient la pastrare pt. anul urmator cind o sa o scoti afara.pe timpul hibernarii o sa ramina ramurile goale de frunze.
    Important e sa nu inghete.
    In primavara cind se planteaza se taie si se lasa un sfert din partea aeriana, ca sa aiva forta sa dea muguri noi si flori.
    I-ti doresc succes.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am inteles.Multumesc mult de sfat.Asa voi face.

    RăspundețiȘtergere