sâmbătă, 1 august 2009

Lipsa de timp


Din pacate nu mai am timp aproape nici sa respir.

Dupa ce,acum 2 zile, ziua in amiaza mare au trecut hotii pe la noi si ne-au furat pompa din puţ cu tot cu furtun si toate rosiile coapte din gradina plus ceva ardei,acum stau si cate 6 ore pe zi sa ud.(noi am lipsit de acasa doar vreo 2 ore si,culmea,eram la cateva case distanta).Ma plimb cu galetile si cana si dimineata si seara intre puţ si gradina.

Pentru ca ardeii sa nu fie solicitati prea tare,i-am cules pe toti cei care erau copti sau

aproape copti .Asta si din cauza ca nu mai pot sa torn atat de multa apa cum o faceam inainte,cu furtunul.

Oricum ,a venit si soacra mea si i-am dat o ladita plina cu ardei si dovlecei.Ghinionul ei(si al meu) ca rosiile au fost exact in drumul hotilor.

La rosii nu mai am mare lucru de facut ca au facut hotii,doar am udat sa nu se ofileasca frunzele si le urmaresc sa le culeg inainte sa se coaca foarte bine.Prefer sa le mai tin putin intr-un cos acoperit in bucatarie(asa cum m-a invatat Elisa),decat sa mai am surprize.

In restul timpului fac mancare,curatenie , am grija de David si mai culeg din fructele cazute ,pe care le pun la butoi pentru tuica.Nu de alta(noi nu suntem amatori) dar musafirii mai trebuie serviti si cu cate o bautura de casa.

Deci.........cam atat mai pot face zilele astea,pana vom reusi sa luam alta pompa.

Morala: paza buna trece primejdia rea.

9 comentarii:

  1. Trist de nu se poate spune, asa e in Ro din pacate, aci hotia e sport national :( mie mi-au furat acum 2 ierni un sfert din lemnele de foc intr-o noapte, nici nu stiu cum le-au dus ca e ceva de munca nu gluma, a doua zi le-am bagat in bucatarie, am scos ce aveam acolo si le-am cladit inauntru, ca daca le furau si pe alea muream de frig in casa in luna februarie, si cum eu nu pot iesi iarna din casa deloc era imposibil sa-mi mai iau altele :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa este Ninu.Este foarte trist.Iar politistul chemat sa constate stii ce a facut?A aflat cine a furat si s-a dus sa trateze cu ei sa ne dea inapoi pompa sau macar banii pe ea,ca cica e mai bine sa nu facem reclamatie oficiala ca sunt tigani si se razbuna pe noi dupa aia.
    Deci asta este frumoasa tara Romania.

    RăspundețiȘtergere
  3. A ajuns tara asta vai de capul ei, si noi o s-o urmam cit de curind, eu nu vreau sa instig, da cred ca ţiganii sint o plaga nationala pe care autoritatile au scapat-o de sub control, si aici la mine in localitate mult nu va mai suporta lumea sa fie jefuita si o sa se lase cu batai de strada si apoi cu scoaterea tiganilor din localitate... presimt asta.

    RăspundețiȘtergere
  4. Faini ardei ai.
    Draga,deci se stie hotul si nu va da inapoi pompa???!!!! Sunt uluita! Trebuie sa-l ameninti pe politai ca daca nu rezolva el problema fara sa va implice pe voi o sa scrii pe net,la ziar cu nume,cu tot si o sa aiba probleme de la superiori...asa sa-i spui,nu se poate asta,este deneconceput :(

    RăspundețiȘtergere
  5. Da Ninu,imi pare rau sa o spun caci nu sunt rasista,dar bine se facea pe vremuri cand nu le dadeau voie sa procreeze prea mult.Am avut mult de suferit si noi cand aveam magazinul din partea unei angajate de etnie roma de care imi era mila si am vrut sa o ajut sa aiba un serviciu si un viitor mai bun decat restul familiei.Asa ca stiu foarte bine cum sunt majoritatea.

    RăspundețiȘtergere
  6. Da ,Elisa am avut faini ardei ca daca nu mai am cu ce sa-i ud,caci cu cana nu faci mare lucru.Stiu de anul trecut.Maine dimineata se va trezi sotul meu dimineata devreme sa ude caci pe mine m-a luat o criza de discopatie de abia ma misc.
    Asta este Romania draga mea,si sa nu crezi ca asa se va rezolva ceva.Doar vom atrage antipatii si barfe,iar noi aici vom trai nu e doar o casa de vacanta.Asa ca ....
    Stiu ca probabil de asta se intampla asemenea lucruri in tara asta dar ce sa facem...

    RăspundețiȘtergere
  7. Stii ce sa faceti?Sa nu va lasati prostiti,adica stii cine-i hotul si taci si inghiti amar???Neee...nu se traieste asasi stii de ce?Fiindca vei crea un precedent si trebuie sa stie lumea sipolitistul ca nimeni nu face ceva in capul tau(scuza-ma,zic cum gandesc si cum as faceeu) Nu se tolereaza asa ceva.Pai,daca nu e alta solutie ma duc la tagan si mi-o iau eu inapoi,ca doara n-o va tine in ...sufrafgerie,ca nu-i televizor :( Ma fac hotla hoti si totul revine la ...aproape zero,ca rosiile nu le mai vrei,hahahaha.Asa deci,trebuie sa te impui in acelloc unde vrei sa traiesti toata viata,iar cand te impui avand la baza dreptatea,ei bine,atunci lumea te respecta.Succes!

    RăspundețiȘtergere
  8. Poate ca asa este cum spui tu Elisa,dar nu cand ai un copil iar hotii stiu unde locuiesti.
    Sotului meu nu ii este frica pentru el si pana la urma nici pentru mine ca stie ca pot sa ma apar.Dar ei sunt nenorociti(toata lumea o stie) si daca ii fac ceva copilului meu ce ma fac?
    Nu e chiar asa simplu cum pare.

    RăspundețiȘtergere
  9. Din pacate asta-i Romania. Atata invidie, ura si nebunie mai rar gasesti undeva. Din pacate media promoveaza toate relele de pe lume, de la prostitutie la hotie. Iar legea este facuta pentru oamenii cinstiti. Pacat de munca voastra. Oricum ai o gradina superba si te felicit pentru asta.

    RăspundețiȘtergere