vineri, 10 aprilie 2009

Situatie insamantari

25.02.2009
– Am semanat in cutii in casa urmatoarele:
-rosii lungi
-ardei gras verde
-Broccoli
-conopida
-gulii
-varza
-castraveti lungi
-telina
Le-am repicat in rasadnita 1 + am semanat alte seminte de rosii lungi si varza alba si rosie in data de 4.03.2009


Sambata 07.03.2009
– am semanat in rasadnita 2 urmatoarele:
-Rosii lungi si mari
-Vinete lungi si rotunde
-Broccoli

Am pus si semintele de ardei de toate felurile si gogosari la ciorapi ,le-am umezit si le-am infasurat in carpe sa incolteasca.
Joi 12.03.2009
Am semanat semintele de ardei incoltite,in rasadnita 3 si 4
Miercuri 18.03.2009
Am semanat in solar seminte de leustean,salata verde si rosie creata si conopida.
Vineri 20.03.2009
Am semanat in cutii in casa seminte de Lobelia curgatoare,muscate,cimbrisor si rosii rotunde mari.
Am mai semanat in cutii , in casa , seminte de ardei iute si dulce.
Vineri 27.03.2009
Am semanat in gradina 1 parcela cu spanac Matador, 1 parcela cu loboda rosie si 1 parcela cu morcovi.
Marti 31.03.2009
Am semanat 1 parcela cu pastarnac.
Am pus var la vie si am sapat 3 randuri.Mai am unul.




Miercuri 01.04.2009
Au inceput sa rasara semintele de ardei iute si dulce semanate in casa la data de 20.03.2009
Vineri.04.04.2009
Am semanat in gradina 1 parcela cu morcov,1 parcela cu patrunjel,1 parcela cu ceapa rosie(seminte),1 parcela cu ridichi “Tepuse rosu cu alb”,3/4 parcela(langa telina) cu ridichi albe.

Mai am de pus vreo 3 parcele cu arpagic,caci mancam foarte multa ceapa.Deja o parcela cu ceapa este aproape consumata.
Apoi mai am pana saptamana viitoare de semanat fasolea verde si galbena,vreo 5 soiuri,dupa care dovlecei si castraveti.
Dupa Paste voi mai semana pepeni galbeni 2 feluri,verzi de 3 feluri,dovleac de placinta si inca o serie de dovlecei sa iasa mai tarziu si fasolea uscata,alba si pestrita.
Sper ca nu am uitat nimic.Daca mai e ceva voi vedea pe parcurs sau cand voi umbla la pungile cu seminte.
Ha.............am descoperit ce am uitat.Saptamana viitoare trebuie sa pun si porumb de floricele si floarea soarelui pe langa gard.

8 comentarii:

  1. Uau, Victoria, extraordinar! Ai muncit mult si ai pus multe rasaduri! Sa rodeasca toate!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult Silvia.Sper sa rodeasca macar jumatate din tot ce am pus in gradina. Chiar si atat si va fi de ajuns.
    Daca va rodi tot ,te chem la mine sa ma ajuti la cules si la mancat,desigur. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ooooo, cu mare drag venim la mancat!!!! :)):)) Ca la cules s-ar putea sa fim plecati! :))

    RăspundețiȘtergere
  4. buna seara,
    am o mare rugaminte: caut de ceva timp seminte de cimbrisor (cel salbatic) si cum am citit ca ai pus in primavara, ma gandeam ca imi poti spune de unde ai luat semintele pt ca eu nu gasesc. multumesc

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna seara Lacramioara.Eu am luat semintele din Real.Pe plic scria Starsem.Dar gasesti si de la Agrosel.
    Din nefericire(si pentru mine) am adunat cimbrisorul acum vreo 2 saptamani si am uitat sa las 1-2 fire de samanta,asa ca la anul va trebui sa imi cumpar si eu din nou.
    Dar sa nu uiti,neaparat sa faci rasad.Eu am semanat anul trecut direct in gradina si nu a iesit nimic.Anul acesta am pus rasad primit de la o vecina si s-a facut foarte frumos.
    Iti doresc succes si iti multumesc de vizita.

    RăspundețiȘtergere
  6. salut !
    m-ajuta si pe mine cineva ?cind trebuie sa pun in pamint semintzele de dovleac de placinta ? va rog ,sint incepatoare ?

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna ziua si bun venit pe blogul meu Daniela.Se pun dupa 20 Aprilie.Daca ar fi fost mai cald,mergeau si mai devreme,dar nici eu nu am pus pana acum din cauza frigului.
    Mult succes cu gradina si,daca mai ai intrebari,te astept cu drag.

    RăspundețiȘtergere