sâmbătă, 4 aprilie 2009

Parfum de primavara

Ridichile mele cresc.Cam in 2 saptamani o sa mananc ridichi din gradina mea.
Astea sunt o parte din ceapa si usturoiul puse in toamna.Deja mancam din ele de vreo 3 saptamani.I-am dus si soacrei mele o punga plina saptamana trecuta,odata cu vreo 2 sacose cu stevie.

Apus de soare in gradina mea curata.


Aici se vede mai bine cat este de mare usturoiul.



Iar aici este ceapa pusa in Martie.Creste frumos.




Infractorul a fost prins in flagrant,insa prejuduciul nu a fost recuperat.............din fericire.





O floricica in iarba.






Zambilele sunt minunate.Daca ati putea simti si parfumul din gradina mea ar fi minunat.







Spanacul meu creste.In sfarsit.





Si cartofii si-au scos cateva frunzulite la lumina.Loboda la fel.








Sotul meu m-a pozat in timp ce sapam gradina.Nu mai exista fir de buruiana in gradina mea de legume si toate parcelele sunt sapate si aranjate.Ma felicit singura pentru tot ce am facut saptamana asta.Si in toate saptamanile de cand m-am mutat aici.





Daca as fi nevoita sa ma mut din nou la bloc cred ca m-as imbolnavi,atat de mult iubesc pamantul, viata la tara si gradinaritul.









Cei trei caisi din fundul gradinii.Anul trecut au fost plini de caise.Sper ca si anul asta sa fie la fel.










Lalelele mele "papagal" au boboci.Abia astept sa infloreasca si sa le pozez. Bineinteles ca voi posta imediat pozele pe blog.











Minunatele flori de cais. Sunt ata de parfumate ca nu ma mai satur sa le miros.












Astea sunt provizii de vara.





Am cules stevie,am spalat-o,am tocat-o si am bagat-o la congelator.Asa voi avea stevie pentru ciorbe pana la vara.Maine cred ca voi mai culege din nou.Nu de alta, dar peste 1-2 saptamani nu mai gasesc stevie buna caci imbatraneste repede.













Am pus stevie si la borcan,cu sare,pentru sarmale.Am rulat cate 10-12 frunze spalate,neoparite(ca oricum se inmoaie de la sare) si le-am bagat in borcan.Dupa fiecare 2 rulouri am pus o lingura cu sare grunjoasa.
Deja am facut o cratita cu sarmalute de post in frunze de stevie.Au iesit atat de bune ,incat am si uitat sa le fac poza.Cu smantana sau iaurt sunt excelente.













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu