luni, 26 iulie 2010

O luna minunata

Azi,la ora 16.45, zana noastra implineste o luna de viata.O luna minunata,in care casa a fost si mai plina de fericire decat pana acum.O luna in care nu am facut altceva decat sa ne bucuram de ea si de David.Sunt doi copii minunati.Zana noastra nu plange decat daca ii este foame si atunci scoate niste sunete atat de dragalase incat nici nu par a fi plans.Cand incepe sa planga zice:"eeeeeeeeee" :))))
Iar David vorbeste mereu cu ea si ii spune:"Nu plange printesa mea,suntem aici cu tine." Nici nu mi-as fi inchipuit ca va fi atat de grijuliu cu ea,ca nu va fi deloc gelos ci,dimpotriva,o iubeste,o pupa si o alinta zilnic.
Asta,zic eu,este ADEVARATA FERICIRE.






11 comentarii:

  1. Sa va traiasca, e superba!
    Sa creasca mari, frumosi si sanatosi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Heeei, la multe lunite inainte! Sa fiti fericiti si sanatosi in continuare!

    Superb copil!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce repede a trecut o luna! Sa fie sanatoasa si voioasa si sa va aduca numai bucurii si impliniri! E o scumpica!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma bucur nespus, draga mea, ca a acceptat-o David pe surioara lui. Sa va traiasca minunile!

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani zanei! Sa creasca mare si sa devina si mai frumoasa. Ii sta foarte bine in compleul roz. Este o adevarata printesa. Felicitari si parintilor, care au stiut sa faca un copilas asa de frumos. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. La mulți ani binecuvântați! Deja uite, aveți și rochiță! Să fiți fericiți și sănătoși!

    RăspundețiȘtergere
  7. La multe luni si la multi ani sa traiacsa!
    Draga mea,ai reusit sa-mi schimbi complet imaginea mea despre bebelusi.Fetita ta este o domnisoara,era, de la primele poze, mare.Acum sa vedem cand oi fi la fata locului si o sa vad cu ochii mei un bebelus de-o zi :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Sa creasca mare si fericita.Tare dulce e.
    Sa aveti o zi faina.

    RăspundețiȘtergere
  9. sa va traiasca si sa dea dumnezeu sa va bucurati mersu asa

    RăspundețiȘtergere
  10. In sfarsit reusesc si eu sa comentez pe blogul meu.Imi cer scuze tuturor pentru intarziere.

    Alexandrina,multumesc frumos.

    Silvia,multumesc,va pupam pe amandoua.

    Svea,asa este,trece foarte repede.Multumesc.

    fata din vis,multumesc frumos.

    Starsgates multumesc.

    Marilena,multumesc.Acum avem deja o domnisorica,asa ca era musai sa avem si rochita.

    Elisa,multumesc din suflet.Am raspuns la tine,asa ca nu ma mai repet.Te pupam cu drag.

    Micul multumesc mult.Un weekend minunat iti doresc.

    yaya6 bine ai venit.Multumesc frumos.

    Raul Gonzales,welcome into my world.I am glad that you like what you see here.You're welcome anytime you want.

    RăspundețiȘtergere