marți, 13 aprilie 2010

Avem catel



Am primit azi un catel de la niste vecini care si-au cumparat terenul aproape de noi anul trecut.In primavara asta s-au pomenit ca le fata cateaua,un metis dintr-un soi de pechinez cu maidanez.Este maro cu labutele albe.Puiul arata la fel ca ea doar ca este negru cu labutele albe si are de la barbie pana pe burtica o dunga alba.Este tare dragalas.
La inceput David nici nu a vrut sa se uite la el de frica dar,dupa 5 minute,ziceai ca sunt cei mai buni prieteni.Vorbea cu el,ii spunea sa stea cuminte si sa nu mai planga.Imi spunea:"Mami,cachelu vobete cu mine".E atat de incantat de catel incat a vrut chiar sa il ia in camera sa doarma impreuna.Noroc ca am reusit sa il conving ca nu putem sa luam catelul in casa.
Acum mai ramane sa ne hotaram ce nume ii vom alege.Si,bineinteles,sa il punem pe tati la treaba,sa ii faca o casuta.

5 comentarii:

  1. E tare dragalas :) sa va traiasca ! :) ....Aaaa sa nu uitati ca trebuie vaccinat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari, foarte dragut catelul. Oricum un caine nu poate lipsi din nicio curte, zic eu :).

    Este la mine un articol despre asta, ca si eu am facut pentru cainele nostru: http://hobbygradina.ro/2009/09/22/cusca-pentru-caine1/ poate va ajuta. Spor la treaba si sa va bucurati de catelus!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa va traiasca!

    Noir e un nume potrivit, in opinia mea. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ah ce dulceee! Ma bucur mai ales pentru David!
    http://vis-si-realitate-2.blogspot.com/2010/04/premiu-cu-reguli.html

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc Ninu.Nu uit,desigur.

    Huni ,multumesc,o sa intru sa citesc.

    Multumesc frumos Silvia,dar cred ca totusi voi cauta un nume mai simplu,mai usor de pronuntat pentru David :)

    Multumesc Carmen. :)

    RăspundețiȘtergere