marți, 30 martie 2010

In sfarsit......


........ne-am apucat de treaba.Vinerea trecuta a venit omul cu tractorul de a discuit tot terenul.1000m2
Sambata a pluat pana Duminica dimineata,asa ca am stat in casa si am facut planuri iar de ieri am inceput treaba.Intai a inceput sotul meu.A masurat si trasat aleile principale si a stabilit locul fiecarui lucru in parte.



A batut tarusii si a delimitat spatiile pentru casa,gradina,anexe si alei.Iar astazi am inceput eu.
Am iesit cu David pe la 8.30 din casa si ,pentru ca in gradina pamantul era inca foarte ud,m-am apucat de plantat niste stoloni de capsuni in ghivece.


Experimentez,ca am tot vazut si auzit ca le merge bine asa.Plus ca locul in care am mutat eu capsunii in toamna,s-a cam umplut de iarba si buruieni si nu stiu cate capsuni vom manca anul asta de acolo.Si nici nu are soare toata ziua.La toamna le voi muta din nou.
Apoi am semanat niste seminte de Lobelia si Petunii( de la Elisa ) in 2 ghivece mai mari , le-am acoperit cu folie transparenta si le-am pus pe o masuta la soare.Seara le voi baga in casa pana vor creste mai maricele.
Am pus si ghivecele cu capsuni si pe cele cu seminte de flori pe o masuta la soare,pana le voi gasi un loc in gradina.


Apoi am scos niste narcise,zambile,lalele,trandafiri si crini portocalii,pe care ii aveam in fata casei si le-am mutat pe toate pe marginea aleii principale.Voi pune si pe marginea cealalta crizanteme,irisi,craite,si ce alte flori mai am.Am o multime.Trebuie sa plantez si dalile,canna,gladiolele, dar in mod sigur nu azi.







Dupa amiaza trebuie sa plantez arpagicul si sa seman semintele de ceapa pentru arpagic.
Plus ca,daca am timp,va trebui sa mai pregatesc o rasadnita,ca mai am seminte de legume si verdeturi care trebuiesc semanate neaparat in rasadnita.Iar in prima deja nu mai este loc.

9 comentarii:

  1. Pastrand proportzile totul mi se pare OK,deci:
    1000 mp.........25 de ani
    100 mp.........x
    __________________________
    x = 25x2....ha,ha,ha,dupa o "anumita" varsta se schimba si regula de trei simpla!
    In oricare situatzie doar Credintza ne poate da puterea de-a reusi sa ne bucuram la vara,la toamna de roadele muncii depuse "in sfarsit..." Mult spor iti doreste,Mira

    RăspundețiȘtergere
  2. Esti tare harnica!
    La noi ploile nu înceteaza! si vântul! Si e racoare! Se spune ca de Paste va ninge!?!
    Spor la treaba! te pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Spor la grădinărit! Să nu te obosești prea mult!

    RăspundețiȘtergere
  4. Draga Victoria,
    îti doresc un Paste fericit! Lumina învierii Domnului sa te gaseasca alaturi de cei dragi, sa-ti aduca pace si bucurie în suflet si în casa!

    RăspundețiȘtergere
  5. Paste Fericit familiei tale si tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  6. Am tot incercat zilele trecute sa raspund si nu am reusit din cauza ca sem isca netul extrem de greu.
    Mira,m-am amuzat copios.cam complicata treaba.

    Carmen,multumesc.Sper sa se schimbe vremea si la voi.La mine e un timp superb.Zilele trecute am avut parte si de un curcubeu minunat dupa o ploaie scurta,ca de vara.

    Multumesc Marilena.Din fericire bebica mea ma lasa sa fac treaba. :)Nu ma obosesc nici prea tare,desigur.

    Da'mely multumesc.

    Carmen,multumesc.Un Paste fericit si tie,alaturi de cei dragi.

    Zana,Paste fericit si tie!

    Praf de stele,multumesc frumos.Paste fericit si tie!

    Elisa,iti multumesc frumos.Iti doresc si eu un Paste fericit si plin de bucurii!

    RăspundețiȘtergere