vineri, 26 martie 2010

Plantele de interior






Am scos florile afara.Cele care mi-au mai ramas,ca am pierdut destul de multe,din pacate.De asta m-am si hotarat ca,de anul asta,pana o sa avem conditii pentru intretinerea lor in bune conditii pe timp de iarna,sa ma axez numai pe plante de gradina.
Le-am curatat de frunzele uscate,le-am sapat pamantul,le-am udat si le-am pus pe marginea garduletului de la pivnita.
Mai trebuie doar sa ma duc azi sau maine sa iau niste mranita,sa scot o parte din pamant
si sa adaug mranita si ceva gunoi putrezit de grajd,ca ingrasamant.Nu imi plac ingrasamintele cumparate.
Bineinteles ca de la toata operatiunea asta nu putea sa lipseasca si baiatul meu drag si scump.

4 comentarii:

  1. Hibiscusul de la Tulcea ce face?A rezistat peste iarna?

    RăspundețiȘtergere
  2. :( Din pacate,desi a rezistat peste iarna,cand ne-am mutat in Februarie din nou aici,la curte, a suferit din cauza schimbarii de temperatura si l-am pierdut.
    M-am hotarat sa nu mai strang plante de apartament pana nu voi avea spatiu si conditii pentru ele.Mi-a parut tare rau dupa el.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu fi trista ,o sa-ti dau altul.Am pus lastari la inradacinat si deja le dau mustati.Mai asteapta putin.

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc mult dar,cum am spus,prefer sa colectionez plante frumoase de gradina.Asta pana voi avea conditii sa le ofer celor de camera.Ma doare sufletul dupa ele,asa ca nu vreau sa le mai chinuiesc.

    RăspundețiȘtergere