marți, 16 martie 2010

Targuieli


Azi am fost in Bucuresti.In afara de faptul ca m-a enervat aglomeratia,ca am condus stresata si enervata de cei care nu respecta regulile de circulatie(la un moment dat,nu le-am mai respectat nici eu,ca era asa o aglomeratie de nu mai stiai care si unde vrea sa mearga),m-am delectat cu plimbatul prin hypermarket-uri.
Delectat e mult spus,ca m-am intors acasa cu niste dureri groaznice de picioare,insa cu o punguta plina de seminte de legume,care imi lipseau.

Acum pot sa stau linistita.Doar primavara asta sa se hotarasca odata,si sa ma pot apuca de treaba.

8 comentarii:

  1. ai gasit si rozmarin? ca eu - nu !

    RăspundețiȘtergere
  2. Circulaţia în Bucureşti e foarte simplă oentru că se bazează doar pe două reguli :
    Regula1 : Şoferul are grijă de faţa maşinii.
    Regula 2: De restul au grijă ceilalţi şoferi.
    Simplu, nu?... :)
    Lasă că şi la noi,aici unde se agaţă harta-n cui, se lasă aşteptată primăvara. Aşa frumos a nins azi... :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Ana nu am vazut rozmarin,dar nici nu m-am uitat dupa el,drept sa-ti spun.

    RăspundețiȘtergere
  4. Adrian,bine ai venit.
    Da,asta asa este cu circulatia.
    Frumoasa tare zona aia unde se agata harta in cui.Eu am avut bunicii in Botosani,la vreo 3 km de granita, si iubesc dealurile si padurile de acolo.
    O veni ea si primavara aia odata.Cica de Joi.

    RăspundețiȘtergere
  5. Cum vine PRIMAVARA, o trimit imediat la tine :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Io mi-s un pic mai la vest,din Satu Mare...:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Da Adrian.Dupa aceea am vazut,ca am intrat la tine :)

    RăspundețiȘtergere