sâmbătă, 6 martie 2010

Etichete




Daca tot e frig afara si nu pot sta in gradina,desi am treaba pana peste cap si nu stiu cum o sa reusesc sa o fac pe toata care era programata pentru luna asta,daca mai tine mult timpul asta,fac treburi marunte in casa.
M-am apucat fac si sa scot la imprimanta etichete pentru paharele cu rasaduri.Vreau sa fie totul ca la carte si sa stiu exact ce am in fiecare pahar.Mai ales ca,daca imi vor ramane rasaduri , sa stiu ce am de oferit.
Anul trecut am pus toate felurile de ardei in aceeasi rasadnita si la final,cand a trebuit sa le plantez in gradina,nu am mai stiut exact ce si cum si am avut surpriza ca intr-un rand sa am 2-3 feluri,inclusiv gogosari.Nu ca ar fi o tragedie,insa mi-ar place sa am o oarecare ordine in gradina.
Plus ca, avand atata timp liber la dispozitie,trebuie sa il umplu cu ceva ca sa nu ma enervez ca stau prea mult degeaba.

2 comentarii:

  1. Esti grozava Victoria :) Respect! Muncesti nu doar vara întreaga ci si primaviarna :))
    În ciuda vremii de afara, îti doresc un weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  2. haha,nici chiar asa.Pur si simplu urasc sa lenevesc.
    Nu ca nu as avea si eu zilele mele in care am chef doar sa stau,dar sunt destul de putine.
    Intre 2 etichete mai si tricotez ceva,asa .....ca sa nu stau degeaba....haha :)))
    Un weekend minunat si tie

    RăspundețiȘtergere