marți, 2 martie 2010

Rosii,craite si carciumarese





Am pus semintele in pahare pe 24 si 26 februarie.
Primele au iesit rosiile.De toate felurile.Au fost primele rasaduri aparute.Au inceput sa iasa dupa 3 zile de la semanat.Apoi au iesit si craitele uriase si carciumaresele.Imi este tare drag sa le privesc.
A mai iesit si un fir de kiwi.Sper sa iasa mai multe.
Am mai pus si seminte de castraveti si pepene galben,care nu au germinat inca.
Retractez...hehe.Tocmai mi-am aruncat ochii la rasaduri si am vazut ca au inceput sa iasa si castravetii.
La ardei si gogosari inca nu ma astept sa iasa,ca este prea devreme.
Abia astept sa discuim cu tractorul in gradina(adica sa maruntim terenul,asta in caz ca in alte zone nu se spune asa),si sa incep sa seman,mazare,morcovi,patrunjel si sa plantez ceapa si usturoiul.Ma mananca palmele rau de tot sa ma apuc de treaba.
Azi am profitat de timpul minunat de afara si m-am dus in fundul gradinii,unde am pus asta toamna capsuni,ceva zmeura si multi trandafiri sub sticle.
Aaaa,era sa uit,mai am intr-un capat niste fire de telina mutate tot in toamna,care au rezistat foarte bine gerurilor,mai multe cuiburi de patrunjel,mutat o data cu telina, 2 arbusti fructiferi(coacaz si catina) si cativa irisi pitici.Le-am pus pe toate in fundul gradinii din cauza ca inca nu arasem terenul.La toamna o voi lua de la capat si le voi muta.Insa atunci la locul definitiv.
Oricum,stiti vorba aia:Cine face si desface,toata ziua are ce face. haha,eu sunt aia.Dar sunt bucuroasa ca am activitate,ca am cu ce si am si unde.

4 comentarii:

  1. Ce-mi place de tine! Ești plină de entuziasm! Să fiți sănătoși și să terminați cu bine tot ce v-ați propus în anul ăsta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos Marilena.Asa este.Eu sunt tot timpul o fire optimista dar,cand vine primavara, am asa , un avant , sa fac de toate :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce bine ai facut ca ai pus deja semintele! Noi tot amanam, amanam si deja vad ca ne trezim ca trebuie sa le luam de pe piata...bine ca am luat zeci de plicuri de seminte :).

    RăspundețiȘtergere
  4. Bine macar ca le-ai luat.Eu am vreo 2 cutii pline cu ce am strans de anul trecut si cateva plicuri ramase.Dar tot imi mai trebuie cate ceva.O sa ajung abia la jumatatea lunii sa le cumpar dar oricum,cu vremea asta,nu va fi tarziu.

    RăspundețiȘtergere