joi, 8 aprilie 2010

Paste in familie












Hristos a Inviat!!!

Inca de Duminica seara ma chinui sa postez si nu vrea deloc sa imi incarce pozele.
Am petrecut frumos de Paste.In familie.Cu soacra,care a avut grija de gratar,plus ca a adus de toate:cozonac,oua rosii(de-astea am facut si eu),fripturile,drob si altele.
Deci eu am facut doar oua rosii anul asta,ca sa nu o supar pe bebica mea cu prea multa munca :) . Aaaa.....si am mai facut si oua umplute,care au fost devorate pe loc.
Nu v-am spus ca,inainte de Paste,in Joia mare,am fost la control si s-a confirmat,in sfarsit.Este fetita. Sunt foarte fericita,dar mai ales pentru ca e sanatoasa.
Cum va spuneam,de Paste ne-am distrat.A fost frumos.Pe seara baietii au facut si un fotbal,ca sa arda caloriile consumate cu
Nu m-am dus sa iau lumina,l-am trimis pe sotul meu.Eu eram franta de oboseala,iar David adormise pe la 22.00.Plus ca imi era teama ca in inghesuiala aia de la biserica sa nu ma loveasca cineva in burta.Asa ca am stat cuminte acasa.Oricum eu l-am asteptat pe tati pana a venit cu lumina de la biserica pe la 1.00.

Foisorul inca nu este terminat.Mai este de montat garduletul de jur imprejur si de vopsit.Il vom face alb si cu acoperisul rosu.
Pe aleea principala am plantat flori: narcise,irisi pitici,lalele si zambile pe margini,iar in planul doi am pus trandafiri,dalii,tufanele primite de la o vecina si mai am inca de plantat alti trandafiri,dalii si bulbi de gladiole.
In sfarsit a mers sa incarc pozele.Cate una,pe rand.Mai multe o data nu vrea,dar e bine si asa. generozitate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu