miercuri, 10 martie 2010

In loc de Primavara

LATER EDIT

Nu pot sa cred.Tocmai am vazut la TVR 2 la Jurnal stirile despre vremea din urmatoarea perioada.Vestile sunt mai mult decat proaste.De maine COD GALBEN din nou,pana Sambata.Apoi se incalzeste putin,dar numai cateva grade.Insa nu vom scapa de iarna,din nefericire.
UNDE ESTE INCALZIREA GLOBALAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA???????????????????
VREAU INCALZIRE GLOBALAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!






Avem zapada................multa zapada.Si M_AM SATURAT!!!!!
Dar ca sa facem miscare , in loc de mult asteptatul sapat in gradina , am iesit la datul zapezii.Si nu singura,bineinteles.Ci cu baiatul meu iubit care,dupa cum se vede,este foarte harnic.

4 comentarii:

  1. Vei gasi un premiu pe blogul meu pentru tine ,felicitari si ,cu speranta ca vine primavara ,o primavara fumoasa cu cei dragi.Suzana.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos Suzana,abia astept sa il iau.Imediat intru.
    O primavara frumoasa si tie.Sper si eu sa vina odata

    RăspundețiȘtergere
  3. Hm...cred ca trebuie sa facem o demonstratie de protest, din Augsburg pâna în Giurgiu, sa înteleaga Doamna Iarna ca nu mai e iubita si e cazul sa se duca...Primavara timida si tânara nu îndrazneste singura sa o dea afara! :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa stii ca asta ar trebui sa facem.Ca mai am putin si declar razboi iernii.Zau ca m-am saturat.Si cred ca toata lumea la fel. :)

    RăspundețiȘtergere