sâmbătă, 20 martie 2010

Rasadnita (2)






Gata.Am terminat cu rasadnita.Am pus si semintele si am acoperit-o.Deocamdata cu o bucata de folie pe care o aveam in magazie.Folia buna a folosit-o sotul meu sa inveleasca hidroforul cand a fost ger.Uitasem,asa ca nu am mai cumparat alta.cand va veni acasa il trimit dupa folie noua pentru rasadnita.Saptamana viitoare voi mai face o rasadnita la rece(adica fara pat de balegar proaspat),pentru rasaduri de ceapa,praz,si altele care nu au intrat in rasadnita asta.
Aici am pus rosii,ardei,gogosari,varza alba si rosie,broccoli,varza de Bruxelles,cimbru si conopida.Dupa amiaza voi semana si mazarea,pe care am pus-o in apa calduta de dimineata ca sa se umfle.Apoi voi mai sapa o parcela.Atat cat pot si cat imi va permite timpul.
Din nefericire,am uitat sa cumpar seminte de leustean,asa ca va trebui sa dau o fuga pana la magazinul din sat sa vad daca gasesc.

6 comentarii:

  1. Frumoasa rasadnitza, sa de-a Dumnezeu sa creasca toate rasadurile frumoase si sa se umple de rod !
    Totusi cred ca lucrezi cam prea mult, incearca sa te odihnesti, si nu e doar sfatul meu, cred ca e si sfatul berzei :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Leustenul este peren,daca ai avut anul trecut trebuia sa nu-l scoti ,macar cateva tufe.
    Bravo!Multa treaba ai facut.Sa rasara!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc frumos Ninu.Nu cred ca as putea sa mai stau degeaba.Toata iarna am tot stat si acum simt nevoia sa recuperez.Iar barza,de data asta,este draguta cu mine si ma lasa sa fac treaba. :)
    Apropo de barza,am vazut-o pe prima pe anul asta in dimineata asta.Zbura pe deasupra noastra(a mea si a lui David).Cica e de bine sa vezi prima barza zburand. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Da,Elisa,stiu,si am mutat in toamna leusteanul pe care il aveam,doar ca mi-em teama ca nu va mai rasari dupa atata ger.Si oricum nu era prea mult.Eu pun destul de mult la ciorbe.
    Multumesc frumos.o seara linistita sa ai :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Minunat! multa munca dar si satisfactii pe masura! cât de gustoase sunt toate produsele proprii :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Asa este Carmen.Si sunt mandra mai ales pentru ca multe,in conditia mea,nici nu s-ar uita la sapa :)Abia astept sa mananc legume din gradina mea.Nimic nu se compara cu asta.Sa merg in gradina si sa musc dintr-o rosie abia culeasa a fost visul meu dintotdeauna.

    RăspundețiȘtergere