duminică, 7 martie 2010

Atunci...........si acum

Anul trecut pe data de 3 Martie(pozele de mai jos),deja facusem rasadnitele,pregatisem parcelele in gradina si deja insamantasem mare parte din legume.






Apoi,pe data de 19 Martie,a nins.Dar nu ma mai interesa,ca treaba era aproape gata iar semintele nu au avut de suferit prea tare,pentru ca a tinut frigul doar 3 zile.Pe 22 era din nou soare si cald.






Iar astea sunt pozele din dimineata asta,pe la ora 7.00.Sper ca pana la sfarsitul saptamanii urmatoare sa se incalzeasca si sa incepem treaba cu adevarat.



2 comentarii:

  1. pacat, pacat! eu am spus ca e prea devreme...:(
    Noi punem flori în ladite doar în mai, cu toate ca acum 5 ani am avut în mai, zapada de o jumatate de metru, cazuta peste noapte...ca din senin! :)
    Dar nu te necaji! Soarele iese din nou. O primavara frumoasa Victoria!

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa e Carmen,deja a iesit soarele si topeste zapada.Ma bucur tare mult ca eu nu iubesc iarna deloc.Poate doar in Decembrie cand vin sarbatorile. :)
    Si nu e devreme deloc pentru rasaduri.Cred ca la asta te-ai referit.Pana scot ele inca 2 frunze,ca sa le pot repica(cate una la fiecare pahar),si sa le scot afara(dar sub folie,oricum),o sa fie tocmai bine.
    Oricum nu am pus prea multe seminte.Ci doar atat cat sa am cateva fire din fiecare care sa imi faca legume mai devreme.
    Te pup si iti doresc o Duminica minunata.

    RăspundețiȘtergere