joi, 3 iunie 2010

Chiftelute din piept de pui si orez






Zilele trecute,tot rasfoind prin lista mea de bloguri culinare dupa o reteta de chiftelute cu carne de pui(ca aveam o punga de carne tocata in congelator si nu ma hotaram cum sa o prepar) am gasit aici o reteta minunata.
Eu am schimbat-o putin,adica am pus ceapa verde,pe care am inabusit-o putin,nu am mai pus morcovi si,in loc de patrunjel am pus mult marar. Au iesit niste chiftelute foarte bune.Nu trag nici ulei mult la prajit si sunt delicioase reci de la frigider cu salata verde,sau orice fel de salata.
Ca sa nu ma murdaresc prea tare pe maini am folosit o lingura pe care am umezit-o intr-un castron cu apa rece,pentru a lua din compozitie si a pune pe farfuria cu pesmet.Dupa care ......tot mana a fost de baza ca sa le tavalesc prin pesmet si sa le dau forma rotunda ...:)) sau aproximativ rotunda.

8 comentarii:

  1. Pfuaii ce fain arata si mirosul asta parca iti gidila narile :)..20 de bloguri cautai pina sa imi dau seama de unde vine aroma asta :) !..ma duc sa iau o bucata de piine si o rosie si revin si eu la masa :).

    RăspundețiȘtergere
  2. Hei Burticel, înca te mai învârti prin casa?!
    Un weekend minunat!

    RăspundețiȘtergere
  3. haha,Ninu ia si o ceapa verde ca merge de minune :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Carmen , inca ma mai invart si cu sapa in mana prin gradina :)) Nu de alta dar daca fac miscare multa poate am norocul sa nu mai nasc in 20 de ore ca prima data :)
    Un weekend frumos si tie!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ah Victoria,
    nu vreau sa te dezamagesc, dar...eu am nascut de trei ori în peste 20 de ore! Multa sanatate si numai bucurii sa va însoteasca!

    RăspundețiȘtergere
  6. haha,stai linistita ca oricum sunt obisnuita sa nu imi iasa nimic usor.Pentru toate a trebuit sa lupt sau sa sufar in viata :))) De ce ar fi acum altfel?!
    Oricum,atunci cand ii vezi ochisorii nimic nu mai conteaza.Sanatoasa sa fie ca,in rest,ne descurcam noi. Multumesc frumos,la fel si tie.Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  7. Cum sa-ti iasa usor... Ce lucru frumos si minunat iese repede si usor? Excelenta reteta, o incerc si eu maine. Draguta ideea cu chiftelutele date prin pesmet...

    RăspundețiȘtergere
  8. hehe,ai dreptate Adinuca.
    Sa imi spui daca ti-au placut.

    RăspundețiȘtergere