duminică, 13 iunie 2010

Si iarasi.....flori














































10 comentarii:

  1. foarte frumoase!!! E mai racoare la tine? La mine merge aerul aproape nonstop si prea sanatos nu e... dar ne topim de caldura, nici noaptea nu se racoreste deloc

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu e racoare ziua nici macar la umbra,da dimineata si seara stam cu furtunul peste tot si ne racorim cu apa rece,sucuri,fructe de la frigider si bere rece(asta sotul meu).Noaptea este excelent aici.

    RăspundețiȘtergere
  3. ce frumoase sunt toate.... vad ca ti-au inflorit daliile si ale mele au bobocei, cred ca saptamana viitoare cand merg la tara o sa le gasesc si eu inflorite....!!! pupici!!! elipopa!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ai si canna. E canna, nu? Si lupin? Aoleo, mi-am adus aminte de lupinul meu abia rasarit! Saracu', o mai trai? Stii ca lupinul e unul dintre cele mai bune ingrasaminte organice? Cand s-o usca sa nu-l arunci , usuca-l si pune-l bine pentru la anul.Trandafirul are roua pe el, ca in reclame. Super!

    RăspundețiȘtergere
  5. Of...se racoreste seara si nu putem sta afara de tantari.

    RăspundețiȘtergere
  6. Mama lui David Octavian,sunt uimita ca reusesti nu numai sa "respiri" dar sa si "te plimbi"...Dovada ca esti bine si asta ma bucura;inseamna mult si cred c-o stii.Desi nu par sunt in vizita la tine destul de des si-ti admir viata,munca si familia.Ganduri frumoase,mereu! Mira

    RăspundețiȘtergere
  7. La noi e si umezeala multa. Va incepe si sezonul ploios (cam vreo luna de ploi , cu pauze intre ele) si multe flori din ghivece se topesc de prea multa apa. Si nu voi fi aici sa le mai ascund pe undeva. Acum au inflorit crinii galbeni.Sper sa ma bucur de ei ca de maine...vine potopul.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ah, când va aud! la mine de luni seara iar a început perioada de ploi! Bate vântul, ploua cu galeata si nu sunt mai mult de 14°C. O atmosfera gri laptoasa...ca în noiembrie! Vara asta m-am bucurat doar câteva zile de gradina mea!Dar...asta e! Nu putem comanda vremea, din pacate!
    Victoria draga, cât mai porti burtica? te pup

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi cer scuze tuturor de intarziere,dar sunt pe ultima suta de metri.De luni intr-o saptamana ma duc sa nasc.Asta daca nu se intampla ceva intre timp.
    Pentru ca bebe nu are o pozitie tocmai buna,dr a decis sa intervina ea lunea cealalta daca nu se intampla nimic pana atunci.Asa ca ma pregatesc. :)

    Eli,da au inceput sa infloreasca daliile,dar sunt suparata ca nu le mai am pe toate ale mele.De ex. pe cea in 2 culori inalta,cred ca am pierdut-o.Mai astept sa vad ce culori vor mai inflori.Te pup si eu.



    Alexandra da,am si canna si lupin.Sunt micute ca le-am pus tarziu,dar lupinul oricum stiam ca va inflori abia la anul,asa ca...nu-i bai.
    Cum sa pastrez lupinul?Cu tot cu radacina?Sau numai semintele?Ca pe alea stiu ca trebuie sa le pastrez ca este planta bianuala. :) Nu stiam ca este si ingrasamant.

    Catalin,aia e varza ornamentala :)

    Gradinaritdupaureche,ne-au omorat si pe noi tantarii si,mai nou urechelnitele.Ciupesc toti de nu mai stiu cu ce sa dau.

    Mira,ma bucur ca esti.Da,ma simt destul de bine,desi am avut cateva probleme.Sper sa fie bine in continuare si sa va arat in curand poze cu mica printesa :) Te pup.

    Jeni,cum mai e pe la tine?Au inceput ploile?Si la mine a fost acum 2 seri o furtuna de ziceai ca se darama casa.A tinut vreo 2 ore si mi-a culcat la pamant o parte din aracii din gradina,dar nu a facut pagube din fericire.

    Carmen,imi pare tare rau sa aud ca nu te poti bucura de vara.Cel putin,daca iubesti vara ca mine,imi inchipui cat de greu iti este.Sper sa vina si vreme mai buna.Te pup si iti doresc(macar) un pic de soare.

    RăspundețiȘtergere