miercuri, 23 iunie 2010

Gradina de legume in Iunie

de la jumatatea lunii am inceput sa culeg cate ceva din gradina.Ba o rosie,ba un castravete,ba un dovlecel.Acum se coc mai multe o data si deja este o placere sa intru in gradina sa o admir si sa ma gandesc ca eu,cu propriile maini,am facut asta.
De fapt........eu si printesa mea :)) Nu imi vine sa cred cate am putut sa fac insarcinata fiind,mai ales ca ,la prima sarcina,nu puteam sa fac mai nimic,avand o sarcina mai dificila.
De data asta insa,fetita mea m-a ajutat sa fac tot ce mi-am dorit si chiar sa fac ca gradina mea sa fie mai frumoasa si mai bogata decat anul trecut.Legumele s-au copt mai devreme,gradina e mai bine curatata,si eu mai fericita. Mult mai fericita ca voi mai avea inca un copilas,pe care mi l-am dorit din tot sufletul,la fel ca si pe David.
Asa ca postul acesta(ca si urmatorul pe care il voi face), este unul dedicat ei,fetitei mele,careia ii multumesc ca a fost cuminte in burtica si a lasat-o pe mami sa faca atata treaba.
Nu mai comentez pozele.Va las sa le priviti doar.































9 comentarii:

  1. Sa fiti sanatoase si linistite. Fetita ta va iubi probabil foarte mult gradina daca tot a contribuit la cultivarea plantelor. :)

    Felicitari, e intr-adevar o gradina foarte frumoasa si legumele cred ca au un gust extraordinar

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am indraznit sa spun pana acum, dar de cand ti-am gasit blogul si mi-am dat seama ca esti insarcinata m-am tot minunat cum reusesti sa lucrezi atata! Esti de admirat!!! Vad ca mai ai foarte putin de asteptat pana sa ai o printesa in brate :) Doamne ajuta numai bine!!! Abia astept sa vad poze!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. ai o gradina foarte ingrijita si frumoasa.se vede ca iti place ceea ce faci si se pare ca si fetitei pe care o astepti ii place gradinaritul.iti doresc o sarcina usoara in continuare.aaaa si inca ceva,ce faci totusi cu atat de multe legume?
    o zi minunata iti doresc?

    RăspundețiȘtergere
  4. Viata la tara,multumesc frumos.Sunt convinsa ca o va iubi la fel de mult ca mine.Doar va creste in mijlocul ei :)

    Mona,multumesc mult.Imediat ce pot ,voi posta poze cu minunea mea.A doua minune,ca prima e David :)

    Sarah,multumesc frumos.
    Imi place sa impart cu familia si prietenii.Asa ca niciodata nu este prea mult atunci cand daruiesti si altora. Iti doresc si eu o zi la fel de minunata ca a mea.

    RăspundețiȘtergere
  5. Superba gradina! Felicitari! Abia astept sa vad poze cu printesica! Sa ai o nastere usoara!

    RăspundețiȘtergere
  6. Tare harnicute ati fost,iar acum puteti culege roadele.
    Sa va bucurati din plin de ele!

    RăspundețiȘtergere
  7. Se vad roadele muncii tale. Cred ca trebuie sa va spun : Pofta buna!
    Am cules si eu astazi fasole...abia astept sa o mananc :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte frumoase toate! Și legumele și florile! Și sunt sigură că peste doar câteva zile vom vedea și zâna cu ochișori albaștri, mai frumoasă decât toată grădina! Sper să decurgă bine nașterea și să veniți repede sănătoase acasă! Doamne ajută Victoria, să auzim vești bune!

    RăspundețiȘtergere
  9. Svea,multumesc frumos.

    Angi,multumesc.

    Gradinaritdupaureche multumesc.Pofta buna si tie.

    Marilena multumesc mult.

    RăspundețiȘtergere