miercuri, 9 iunie 2010

Curatenie generala









Va intrebati de unde mai am atata energie???

Si eu:))))))))))
2 zile am muncit sa zugravim camera.Adica eu am golit-o de lucruri,apoi sotul meu a carat mobila afara(l-am ajutat doar putin),apoi eu am spalat covoarele afara si am bagat la masina perdele,paturi,etc,iar Marius a zugravit si a vopsit.Apoi,impreuna,am pus totul la loc.
Bineinteles ca David a fost si el prezent,cu tot cu trafalet pe masura.Pacat insa ca nu m-am gandit sa ii fac poze si cand a cazut cu funduletul in ligheanul cu lavabila :)))

Acum rad,dar pe moment am fost socata,ca nu stiam nici macar cum sa il dezbrac de haine atat era de plin de vopsea.

Pana la urma ne-am descurcat.
In prima zi,David a dormit la pranz pe bancuta din foisor,iar eu am spalat mochetele langa el.A doua zi, a dormit pe patul pliant ,pe prispa din fata casei.A dormit mult mai bine decat a facut-o vreodata in camera ,in patul lui :))
Maine ne apucam de bucatarie.In aceeasi ordine.Dimineata scot tot,apoi intra Marius in actiune.Singura etapa pe care sper sa o sarim este cea cu David in lighean :))
Am schimbat si culoarea.Era bleu,iar acum am facut un vernil frumos.








13 comentarii:

  1. Cred ca miroase a curat. Spor la lucru in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  2. ASTEPT SA VINA VACANTA SI MA PUN SI EU IN "PRIZA".CAND MA UIT CE SPOR AVETI IMI VINE SA SPUN CA :))IMEDIAT TERMINATI SI VA PUTETI MUTA LA MINE:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place vernilul camerei,asa e si dormitorul meu si e o culoare linistitoare,dar cel mai mult imi place DAVID si cand munceste ,dar mai ales cand ...doarme:)))Cred ca si tie iti place a doua varianta:)).
    Sa aveti spor la lucru!

    RăspundețiȘtergere
  4. foarte frumos a iesit. sunteti o echipa pe cinste!

    RăspundețiȘtergere
  5. gradinaritdupaureche,chiar asa miroase.:)) A curat si a....aer

    RăspundețiȘtergere
  6. Angi,spor la treaba.Vin,dar.........stai dadaca:)))........la 2,hehe

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc de urari.
    Mie imi plac ambele variante,ca e cuminte tare.

    RăspundețiȘtergere
  8. David e un dulce! O frumusete de copil! Si eu imi doresc f. tare un bebe(o fetita) dar se lasa asteptat(a).

    Spor la treaba si...fa mai multe poze cu David.

    RăspundețiȘtergere
  9. Felicitări, copii harnici ce sunteți! Eu aștept să vă văd în căsuță nouă, la cât de operativi sunteți, cred că veți face în ciudă și crizei! Acum bebelina poate sosi liniștită, o așteaptă o casă curată. Cât despre David, e tare drăgălaș cu degețelul în guriță!

    RăspundețiȘtergere
  10. Sofia,multumesc frumos.Niciodata sa nu iti pierzi speranta.Eu am asteptat pana la 34 de ani.La 33 mi-a spus o doctorita ca nu voi putea face niciodata,si uite ca Dumnezeu si Fecioara Maria m-au ajutat.Iar acum mai am putin si voi avea si o fetita :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Poze cu David am si fac mereu o multime.Nu postez prea des.

    RăspundețiȘtergere
  12. Marilena multumesc din suflet.Sper sa ne ajute Dumnezeu si sa reusim si cu casuta.Vom vedea.Pana atunci vrem sa ne facem aici viata frumoasa,atat cat se poate.Pana atunci ne bucuram de viata pe care o avem si,mai ales,de copilasii nostri.
    Te pup si iti doresc o zi minunata.

    RăspundețiȘtergere