sâmbătă, 12 iunie 2010

Alte flori

Trandafirul lila:
Trompeta ingerilor neinflorita:

Lobelia.Are o singura floricica deocamdata..

Gladiole:

Craite pitice.Mai am si uriase ,dar nu au inflorit inca.


Hemerocallys:

Craita pitica:







Trandafir ,din pacate nu mai stiu cum se numeste:

Gura leului.Dupa ce a inflorit de la jumatatea lui Mai si pana acum,a inceput sa dea semne ca va face seminte si gata :)
Busuioc grena.Imi place de mor :)

Trandafir rosu.Cand e aproape pe trecute are irizatii albe pe petale.La fel,nu stiu denumirea.Poate ma ajuta cei ce cunosc.

Trandafirul lila:


14 comentarii:

  1. Minunat! Si eu sint o mare iubitoare de flori,numai ca eu stau la bloc,dar asta nu ma impiedica sa am niste flori superbe{zic eu).Am avut si eu trompeta ingerilor,sau datura ii mai zie cind imi inflorea toata casa mirosea super!
    Acum nu o mai am ,s-a imbonlavit si nu am mai putut sa o salvez,imi pare tare rau,in schimb am Lacrima Maicii Domnului ,acum a inceput sa se desfaca florile si sa vezi ce frumos miroase in toata casa!
    Dar toate astea,nu se compara cu gradina ta!
    O zi racoroasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine ai venit Janet.Cand stateam la bloc aveam si eu o multime de ghivece cu flori.Acum,la curte, nu mai am spatiu pentru ele si,dupa ce am inceput sa le pierd pe rand,am dat restul la rude si prieteni si m-am axat numai pe florile de gradina.
    Nu ma satur sa strang tot felul de flori si abia am inceput :))
    Multumesc de vizita.Te mai astept.O zi racoroasa si tie.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc,Victoria!Uite aici pe blogul meu si al prietenei mele,sa vezi si florile mele!
    http://pemasadinbucatarie.blogspot.com/2010/04/florile-mele-dragi.html Si mie imi sint tare dragi si la servici mi-am pus mai multe ghivece.
    Am mai pus ghivece cu ;patrunjel cret,busuioc,ardei iuti ,din cei mici,leustean ..am si eu o minigradina!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  4. Craitele nu prea sunt indragite de gradinari, desi sunt frumusele, dupa mine. Eu le pun si printre legume, mirosul lor indeparteaza multe insecte daunatoare. Frumoase flori ai si astept sa le vad si mai inflorite.Trandafirii au atatea soiuri, unele foarte apropiate ca aspect, incat numai un expert poate recunoaste din poza un soi. Si eu la mine stiu doar cateva denumiri, restul, habar n-am. Poate la iarna sa stau sa buchisesc sa descopar si eu denumirile.

    RăspundețiȘtergere
  5. de ce nu sunt indragite craitele?Mie imi plac foarte mult.Pe cele uriase abiaastept sa le vad inflorite.
    Din cele pitice am cu grena mai mult,cu grena si portocaliu si unele cu mult portocaliu.Mie mi se par superbe si da,am vazut si eu ca alunga din daunatori.la anul pun si eu pe marginea gradinii de legume.

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte frumoase florile! Si eu astept crinul portocaliu sa infloreasca. Craite am si eu, d-abia astept sa infloreasca. Mie imi plac pentru ca sunt rezistente si dau un ton vesel.

    RăspundețiȘtergere
  7. Gladiolele mie imi plac :) .. chiar arata fain ^^

    RăspundețiȘtergere
  8. Gradinaritdupaureche,intr-adevar,pe langa faptul ca sunt frumoase,mai tin si pana da bruma :)

    Catalin,bine ai venit.Eu abia astept sa le vad,ca habar nu am ce culori sunt,dar mai mult le astept pe cele pitice,care cica au tija foarte scurta si florile incep practic de la pamant.
    Nici la alea nu tiu culorile asa ca va fi o surpriza totala.Doar ca vor inflori mai tarziu ca le-am plantat acum vreo 10 zile.

    RăspundețiȘtergere
  9. Sunt foarte frumoase! Trandafirii nu-i cunosc nici eu după denumire, dar îmi plac cel mai mult și abia aștept să-i înmulțesc. Ai grijă la purici sau musculițe, mi se pare că văd ceva pe bobocul ăla superb în degrade! Mie mi-au mâncat melcii frunzele la dalii și puricii au tăbărât la trandafiri, motiv pentru care le-am dat tuturor să pape mospilan. Au fost de groază anul ăsta dăunătorii, am și acum leandrii plini de păduchi țestoși, chiar dacă i-am tratat deja și am dezinfectat toată scara de la intrare...

    RăspundețiȘtergere
  10. Am vazut si eu la trandafiri,parca purici sunt din aia albi.Multumesc,o sa dau cu mospilan.
    Si eu vreau mai multi trandafiri.La toamna iar pun armata de peturi in gradina :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Foarte frumoase florile tale.Toate-mi plac.
    Sa ai o duminica frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  12. Multumesc Micul.Si asta e abia inceputul,pentru ca toate sunt plantate si semanate anul acesta si abia incep sa infloreasca.Mai am destule.Sper ca pana in August sa fie o adevarata oaza de culoare in gradina mea.
    O duminica frumoasa si tie.Si racoroasa,ca deja murim de cald :))

    RăspundețiȘtergere
  13. Dar catelul unde este? A crescut? Ca nu ai mai zis nimic de el.

    RăspundețiȘtergere
  14. catelul este fericit,in casuta lui.A crescut.
    Chiar o sa-l mai pozez si il fac iar vedeta pe blog :))

    RăspundețiȘtergere