vineri, 11 iunie 2010

Friday flowers




2 comentarii:

  1. Wow! Foarte frumoasa gradina. Si mie imi plac mult florile. Desi locuiesc intr-un oras cu 15 mil de locuitori, printre zgarie nori si betoane, am si eu cateva flori in ghivece. Crinii mei sunt portocalii si nu au inflorit inca...Si eu pe blogul meu am simfonia culorilor...aici avem azalee multesi acum in toate statiile de autobuz sunt jardiniere cu petunii curgatoare, este f reconfortant sa le vad si miros.
    Si trandafirii vi i-am admirat...din pacate in ghivece nu le prea priieste.

    RăspundețiȘtergere
  2. Jeny bine ai venit.ma bucur ca iti place ce vezi aici.
    Si mie imi plac foarte mult azaleele si petuniile.In gradina mea am numai petunii,dar sunt inca mici.Am si crini portocalii si nici la mine nu au inflorit inca.
    Azaleele sunt superbe,dar cele de gradina sunt cam scumpe pe aici,asa ca ma multumesc sa le admir la altii :))...deocamdata.
    Iti doresc o zi superba.

    RăspundețiȘtergere