vineri, 18 iunie 2010

Friday flowers







14 comentarii:

  1. Buna Victoria! Minunati trandafiri. Te astept pe la mine. Am noutati.

    RăspundețiȘtergere
  2. Superbe flori! ..si frumoasa tare si culoarea cu care ai zugravit, o sa iau aminte anul viitor si o sa fac aceeasi culoare si eu :) !... Ai mai fost la poarta ?..Nici o veste de la barza ? :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Acesti minunati boboci de trandafiri pt viitoarea mamica. Si sunt sigura ca va fi bine. Si cumnata mea a nascut cu intarziere, ca nu a vrut bebe sa se nasca, era speriata rau...a nascut , acum sunt bine amindoi. Sanatate va doresc .

    RăspundețiȘtergere
  4. irenadaiana,imediat ajung la tine.Multumesc.

    April,asa e,si mie imi place.

    Ninu,la poarta merg zilnic :)) si zice ca daca nu vine zilele astea,pe 28 e sigur ziua "Z".Probabil ca sa ii facem lui tati un cadou frumos chiar de ziua lui :))

    Jeny multumesc frumos.La mine nu e tarziu.Doar ca sunt cateva mici probleme.Dar,multumesc lui Dumnezeu ca se pot rezolva.:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Trandafiri.Nimic mai frumos.Nastere usoara, Victoria!

    RăspundețiȘtergere
  6. Superbe flori ! Si...iti doresc sa ti se implineasca visul , cu barza :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Alexandra ,multumesc.

    Praf de stele,multumesc frumos.Oricum ar fi,sa fie bebica sanatoasa.Atat imi doresc.

    RăspundețiȘtergere
  8. Nastere usoara! Si multa sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  9. Naștere ușoară Vic, să vină bebe sănătoasă și voioasă! Să vă ocrotească Maica Domnului pe amândouă!

    RăspundețiȘtergere
  10. Vic, ce faci? Ești bine? Doamne ajută!

    RăspundețiȘtergere
  11. Te invit pe blogul meu pentru a ridica premii frumoase si lepse.
    Nastere usoara si multa sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  12. ff frumosi trandafirii tai!! cred ca a venit pe lume bebelusa ca nu te-am mai vazut on line! ma rog pentru voi sa fiti sanatosi toti! pupici!! elipopa

    RăspundețiȘtergere
  13. hei,bine v-am regasit.
    A intrat sotul la calculator zilele astea sa instaleze si sa dezinstaleze diverse si din aceasta cauza nu am mai putut intra.Plus ca ma trage la somn rau de tot,si profit si eu de somnul lui David de la pranz ca sa imi fac siesta. :))
    In rest ,mai intru prin gradina,inca mai dau cu sapa cate putin,si incerc sa las ordine peste tot pentru ca,dupa aceea,nu voi mai putea face mare lucru 1-2 saptamani cel putin.

    Gradinaritdupaureche,multumesc frumos.

    Marilena,multumesc mult.Sunt bine.

    Nely ,iti multumesc frumos.Premiile le primesc cu placere.Sanatate multa si tie.

    Eli am scris de ce nu am mai intrat :)) Daca venea bebica,erau deja poze aici ;) Multumesc mult.Multa sanatate si voua.

    RăspundețiȘtergere