miercuri, 6 mai 2009

Gradina mea

Uite asa arata gradina mea acum.Cam 300 m2 impartiti in 45 de parcele a cate 2m/1,20m.Plus cararile si 15 parcele mici (1,20m/80cm) pentru flori si pomi fructiferi. Am pus deocamdata 2 visini si 2 pruni.
Cand ma voi cu gradina pe pamantul meu,vom face din nou parcelarea,cam la fel.Tocmai din cauza ca ne vom muta nu am mai invelit din nou solarul.Trebuie refacut si facut mai solid.
In cele 45 de parcele intra si solarul,care ocupa acum 6 parcele.
Va trebui sa mut tot.Capsuni,flori,leusteanul,in afara de pomi pe care ii voi lasa unde sunt.
In concluzie.............alta distractie.Lucrul cel mai bun din toate astea este ca voi fi pe pamantul meu si nu va mai intra nimeni in gradina mea,iar in gradina de flori vor fi numai florile mele.Abia astept.
In afara de aceasta gradina,asa cum am mai spus,acum am plantat o multime de rasaduri in vie,iar dupa randurile de vie,langa caisi,am semanat porumb de floricele si floarea soarelui langa gard,apoi sfecla rosie,castraveti si fasole fideluta verde si galbena.Tot acolo mai am loc si pentru rasadurile de rosii si ardei.
54 rasaduri de rosii am pus si in gradina de legume ieri.
Tot ieri am pus salata verde si rosie pe 3 parcele pe care am avut ceapa verde pusa in toamna(si pe care jumatate am mancat-o iar jumatate am scos-o ca era distrusa de gerul din februarie).Am mai pus si fasole uscata pestrita pe 2 parcele.













Aici am spanacul cules aseara de pe parcela semanata in toamna.Este a 2-a oara cand culeg spanac de pe aceasta parcela si cred ca voi mai avea de cules de vreo 3 ori.Astazi fac spanac cu oua.




8 comentarii:

  1. Acum era sa fac infarct, cum cind voi fi in gradina mea ?... pe asta doar ati inchiriat-o ?.. of... eu citesc tot ce postezi tu David, ca tare imi place, si pozele si textul, da sincer eu am crezut ca terenul este al vostru.. acum imi pare rau..chiar ati fi meritat sa fie tot al vostru, de fapt ai merita sa fi ministru la agricultura, dar la noi ministrii la agricultura sint doar de aceia care nu au dat cu sapa in viata lor..de aia o sa ne ducem de rîpă...usor usor :(

    RăspundețiȘtergere
  2. hahaha,nu mi-ar sta bine ,zau,ca ministru cu pamant sub unghii.
    Pamantul l-am luat impreuna cu alta familie,si abia acum ne-am hotarat cum sa- il impartim si care ce parte sa ia.Cum eu am vrut partea de la drum,acum va trebui sa fac alta gradina de legume.
    hehehe,ce-am mai ras.
    Bine ai revenit pe aici.

    RăspundețiȘtergere
  3. Uite ,vezi,asa ne tii tu in suspans...acum mor de curiozitate care este partea de la drum,cum arata ea si...nah,stii cum suntem noi femeile...sa stim tot,tot,tot :)De ce ati destelenit pamantul acesta si nu pe acela pe care l-ati vrut,de la drum??Care drum...strada?

    Si via...via nu va ramane,ori o veti imparti jumi-juma??Offf...ma doare capul de incurcatura de la tine...de ce sunt asa de complicate lucrurile?? Sa ai o zi cu spor in toate.Te imbratisez :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ziua buna! HMM!Spanac cu ochiuri...Am incercat in primul an(acum trei)sa cultiv si eu putin spanac(terenul meu,masurand o zecime dintr-al tau,asa ca iti dai seama)si am recoltat cam de vreo 2-3 portii...in schimb,aveam pe-atunci o gramada de oua!M-am reprofilat pe alte culturi,mai productive aici,la conditii atmosferice din ce in ce mai neprevazute.Azi,de ex.sunt vreo 12 grade,in aer,ca solul nu inregistreaza nici macar ziua,consecutiv aceasta temperatura.Stau si-mi privesc rasadurile care se inghesuie-n ferestre si incerc sa-mi spun ca experimentul lor va avea un start bun...
    Nu pricep de unde-ti alimentezi vointa de a o lua din nou de la-nceput? Te felicit si-ti urez...minte creativa caci astfel va lua nastere oaza de basm pe care ti-o doresti.Mira

    RăspundețiȘtergere
  5. Hai ca o sa pun poze sa vezi care si cum este,Elisa.Numai ca putin mai tarziu ca acum ii facem baita lui David.
    Si o sa scriu si legenda,hehe.
    Via desigur ca o vom imparti.Cea care va ramane pe terenul nostru,o vom muta in viitoarea gradina de legume,intr-o parte.Iti dai seama cat avem de munca.Si nu iti mai zic ce balarii sunt pe partea aceea de teren.
    Si aici este drum.....de pamant.hehe
    Pana vor face strada.....mai este.
    Si am destelenit partea asta,deoarece initial,ne gandisem sa impartim terenul invers,insa ne convine mai mult asa cum o vom face acum,din mai multe motive.Voi reveni mai incolo cu un post special.

    RăspundețiȘtergere
  6. Iti multumesc de urari Mira.
    Nici nu stii de cate ori a fost nevoie sa o luam de la inceput si sa lasam in urma munca si banii nostri.
    Insa asta- viata.O luam asa cum este si incercam sa ne bucuram de ce avem.
    Din pacate,pana acum, am intalnit numai oameni fara scrupule,care nu se dau in laturi de a lua ce nu li se cuvine.Iar noi,din naivitate,ca sa nu spun altfel,am crezut ca toata lumea este la fel ca noi si nu am avut prezenta de spirit sa ne luam masuri de precautie inainte sa construim ceva.Asa ca....
    Deci iti dai seama ca sunt obisnuita deja sa o iau iarasi de la capat.Si ,in afara de asta.......ce altceva as putea sa fac?Asa ca incerc sa nu imi plang de mila prea mult si sa merg inainte.
    Cat despre zona in care stai tu(ca si Elisa dealtfel) nu stiu daca as putea sa ma obisnuiesc cu asemenea clima rece.Si aici s-a schimbat mult clima in ultimii ani,dar e mult mai blanda oricum.

    RăspundețiȘtergere
  7. Am invatat ca plantele nu au nesigurante,nici inhibitii,reusind sa-si reia ciclul mereu de la-nceputuri!Spre deosebire de oameni,nu sufera de zile proaste si mai ales nu sunt suparacioase...Le intereseaza doar supravietuirea,asa ca...tot inainte!
    Noapte cu vise placute!Mira

    RăspundețiȘtergere
  8. hehe,frumos.
    Era bine oare sa fi fost o planta?
    Nu cred.In mod cert nu mai aveam zile proaste.
    Dar si mai cert este ca nu v-as fi cunoscut pe voi.Deci...sunt fericita asa.
    O noapte linistita si tie.

    RăspundețiȘtergere