luni, 11 mai 2009

Doua capsuni




Astazi,cand eram in gradina cu David, am gasit prima capsuna coapta pe jumatate si am spalat-o sa i-o dau baiatului meu ca sa vad ce reactie are.Este prima data cand mananca si am vrut sa vad daca ii plac.Anul trecut pe vremea asta,avea abia 8 luni,asa ca nu puteam sa ii dau,dar i-am congelat cateva si i le-am pus asta iarna,mixate, in iaurt.Dar nu se compara cu o capsuna proaspata.


Nici nu mi-am inchipuit ca o sa aiba o asemenea reactie.A mancat-o,apoi m-a luat de mana sa mergem iar la parcelele cu capsuni si s-a aplecat sa caute el ,sa vada daca mai gaseste vreuna.Si....a gasit.Una mai roz.Nu as fi vrut sa i-o dau de frica sa nu il doara burtica.Dar , ce credeti , ca m-a lasat?Nici vorba.A trebuit sa i-o spal si pe aceea.Apoi ,cand am mers sa ud rasadnitele,a venit dupa mine,si s-a oprit....... tot la capsuni,bineinteles.Din pacate nu mai era nici una coapta.


Sunt tare bucuroasa ca mananca.Doar pentru el am muncit sa le ingrijesc.De fapt,nu am un baiat mofturos.Mananca aproape de toate.Sunt o mamica norocoasa.

8 comentarii:

  1. Oooo, bravo, David! La cat mai multe capsuni!

    RăspundețiȘtergere
  2. Adio capsuni copti,pana se coc multi deodata...Daca le-a prin gustul asa rozii :)
    Ce dulce este copilasul vostru,sa traiasca si sa fie sanatos!Ca de ajutat,vad ca te ajuta,nici vorba... ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Asa este Elisa.Eu sunt de vina ca nu am mai avut rabdare si am vrut sa vad daca ii plac.Hehe........... Si am avut.
    Iti multumesc de urari.Sa stii ca ma ajuta si el.Sau macar incearca.Sa il vezi cum trage de sapa si de grebla sa faca si el treaba,sau ,cand smulg eu buruieni si iarba vine si el si smulge.

    RăspundețiȘtergere
  4. Este un copil fericit,ce mai... :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Asa este,iar eu sunt si mai fericita ca il am.

    RăspundețiȘtergere
  6. Fiecare mămica e fericita cind are asa un ingeras scump, Sa va traiasca baietelul, si sa ajunga la fel de harnic ca taticul si mamica lui !

    RăspundețiȘtergere
  7. Asa este Ninu.Iti multumesc mult de urari.O zi buna iti doresc.

    RăspundețiȘtergere