sâmbătă, 2 mai 2009

Casa......dulce casa



Camera noastra asa cum am gasit-o dupa ce au plecat fostii proprietari.


Camera noastra,asa cum arata acum.



Gradina de legume asa cum arata in Aprilie 2008.

Gradina in aprilie 2009.


Pivnita asa arata inainte





Pivnita dupa








Asa arata in fata casei.Pamant batatorit,iar in el erau caramizi,bucati de carton cu smoala pe el,cuie ,sarme,cioburi.


Inainte (si totusi dupa.....ce am sapat gradinita)







Dupa

Pentru ca tot m-am laudat cu casuta mea,insa am facut-o pe bucati,m-am gandit sa postez acum mai multe poze ca sa vedeti exact cum arata inainte si cum arata acum.Eu zic ca este o diferenta mare si sunt tare mandra de ceea ce am realizat impreuna cu sotul meu drag.
Si de data asta,se pare ca,in sfarsit pot sa nu imi mai fac griji ca voi pleca de aici.Se pare ca ne-am inteles in sfarsit cu.....cine trebuia.

5 comentarii:

  1. felicitari pentru munca depusa si pentru rezultate!foarte frumos.

    RăspundețiȘtergere
  2. Bravo!Ma bucur de vesti bune :) Draga mea,eu ,deoparte si de alta a usii,pe gangul acela deschis as insira ghivece cu flori inflorite,sau doar verzi.Cred ca le-ar merge bine acolo ca nu-i nici soare plin nici umbra totala ci o semiumbra tinuta de pruni.Sau cateva jardiniere care sa rada dimineata. Stiu,este superb deja si o sa faceti cu timpul tot ce va vine in cap ca sa fie frumos si sa va fie hazna.Mult succes in continuare si asigura-te cu acte,draga mea...nu pe vorbe,te rog eu...actele conteaza. Duminica frumoasa si bucuroasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc Elisa.Asa as fi vrut si eu,cu flori acolo,dar nu suntem numai noi.Ne vom construi casuta noastra si atunci chiar vom face asa cum ne dorim.
    Iar cu actele chiar asa vom face.Luni chiar.Fara sa vad eu b=negru pe alb nici nu concep.Am trecut prin prea multe ca sa mai cred in vorbe.
    O duminica minunata iti doresc si eu tie.
    Pana atunci...noapte buna.

    RăspundețiȘtergere
  4. Si totusi,pe marginile alea ,am crinii plantati.Asa ca tot am flori.

    RăspundețiȘtergere