duminică, 17 mai 2009

Flori din gradina mea

Asta este cea mai mare tufa de dalii din cele opt pe care le am.Doua sunt pe parcelutele mici din stanga aleii mari din gradina de legume.
Am grena mare si mica,rosie mica,portocalie mare,rosie cu varful petalelor alb si alba .Abia astept sa infloreasca.


Au inflorit primii trandafiri.Cei de dulceata.Au un miros superb.La fel si tufa alba.



Irisii au toti cate 3-4 flori deschise,iar alaturi,pe marginea parcelelor de capsuni,au inflorit garofitele.
Garofita.



Asta este cea mai noua si mai frumoasa floare din curtea mea.Muscata curgatoare,pe care mi-a cumparat-o sotul meu astazi din targul situat la cativa km distanta de satul nostru , unde am fost azi de dimineata.



Erau atatea flori frumoase incat mi-a fost tare greu sa ma hotarasc, pana am vazut-o si am stiut ca ea va sta sub streasina casei mele.O ador.Eu,care nu eram o pasionata a muscatelor,am descoperit ca acum imi plac foarte tare. In special cele curgatoare.Nu stiu unde o voi tine la iarna,dar pana atunci mai este.


Una din cele doua craite primite de la Silvia,este fericita in locul in care am plantat-o.Creste si infloreste de zor.







7 comentarii:

  1. Frumusica tare muscata curgatoare, si eu am primit una in primavara, o tin pe marginea geamului da nu vrea sa infloreasca de loc, nu stiu ce are, ii pun si muzica buna sa asculte poate infloreste..da nu stiu daca o sa vrea..am sa incerc si cu altceva..Vecina mea a avut o craciunita si nu a vrut sa infloreasca deloc.. apoi intr-o seara a ascultat le televizor cu sonorul mai tare un discurs de a lui Basescu, si minune...pina dimineata Craciunita inflorise toata...portocaliu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga mea,sa-ti traiasca si sa-nfloreasca muscata curgatoare si sa te bucure cu frumusetea ei!Este superba intr-adevar :)
    Iti doresc spor la treburi si multumire sufleteasca.Te imbratisez :) Saptamana asta mai si sarbatorim joi asa ca tragem tare cu munca azi si maine...Pa pa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna ziua,mama lui David!Te regasesc in gradina ca de obicei,printre dalii,irisi,garofite,craite,puse de tine(?)sau regasite dupa ce D-zeu le-a ocrotit pentru Cea care merita asta!Ma bucur ca sunteti bine,as vrea sa cred ca nu vei deveni totusi roaba muncii pamantului astfel incat nu doar aceasta lupta zilnica,epuizanta ,asidua sa-ti implineasca visele!
    Muscata curgatoare va surade sub streasina casei tale si in primavara viitoare daca la iarna,dupa ce o vei tunde relativ scurt(lasand 5-6 noduri)o vei pastra la temperaturi ceva mai mari de 10 grade,in locuri luminoase,udata sporadic incat sa nu i se usuce radacinile.Da,pana atunci mai e,nu-ti incarc memoria dar daca totusi e prima...simpatie,merita!Pupici,Mira

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  5. Hai ca m-ai amuzat, Ninu, cu floarea vecinei.
    Sa scoti muscata afara la aer ,ca poate va inflori.

    RăspundețiȘtergere
  6. Iti multumesc Elisa,de urari.Si tu sa ai spor in toate.O seara linistita iti doresc.

    RăspundețiȘtergere
  7. Bine ai revenit,Mira.Aproape toate sunt puse de mine.Sa stii ca nu ma dedic trup si suflet gradinii.Mai am si alte preocupari si ma mai si relaxez.
    Iti multumesc mult pentru sfaturi.Ma bucur ca trebuie tinuta la temperaturi mici,caci asa am unde.
    O seara linistita iti doresc.

    RăspundețiȘtergere