vineri, 22 mai 2009

Bilantul saptamanii

Gulie.
Varza.

Randuri de rosii,ardei si vinete.


Aceleasi randuri in spate,iar in fata parcele cu castraveti si fasole fideluta pe care abia le-am sapat si curatat de buruieni de o saptamana si acum iar trebuie sa intru in ele.



Randuri de varzoase(Varza alba si rosie,broccoli,conopida).




Cam asta am facut eu saptamana asta.Am sapat varzoasele dintre randurile de vie si am pus rasadurile de rosii(pe toate) , de vinete,ardei de toate felurile si gogosari.Si am si curatat(din nou) terenul inainte de plantare,caci era iarasi plin de buruieni.Inca nu le-am numarat.Tare sunt curioasa sa vad cate am.





Inca mai am o multime de rasaduri de ardei si gogosari pe care le voi planta saptamana viitoare.Insa nu pe toate , caci nu prea mai am loc mult.Restul,din pacate,nu prea am cui sa le dau.





Pentru ca nu am avut timp si loc sa le repic,nu sunt asa de mari,insa sunt viguroase si asta conteaza mult caci vor avea putere sa creasca si sa se dezvolte repede.

3 comentarii:

  1. Ne abonam la niste rasaduri, daca ai de dat. Le si cumparam, daca ai de primit, hehe! :) Anul asta e primul an in care am pus rosii si telina, marar si leustean. Si loc am, asa ca ar merge niste ardei si/sau gogosari. :)

    Foarte frumoasa gradina ai, cu toate ca stiu ca e foarte multa munca!

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti dau cu cea mai mare placere dar sa vedem cum face.Ne gandim pana luni si vorbim.Sa vedem daca are Marius drum spre Bragadiru sau poate dai tu o fuga.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc pentru aprecieri.Nu echiar asa frumoasa cum mi-as dori,pentru ca au buruienile astea o viteza de crestere ce ma uimeste.Daca ar creste si legumele asa....
    Nici nu termin bine de la un cap la altul si cand ma uit,trebuie sa o iau de la capat.

    RăspundețiȘtergere