miercuri, 27 mai 2009

De toate-2

Anul acesta avem prune.Asta pentru ca am stropit prunii impotriva daunatorilor si a diferitelor boli inca de la inceputul primaverii.
Mazarea de pe a doua parcela este aproape buna de cules.Spanacul(din dreapta) a inceput sa faca flori.

Anul acesta am si gutui mai multe.Am grija sa ud si gutuiul de fiecare data cand ud gradina.Adica aproape zilnic.


Morcovii , iar pe margine am mai pus salata.In dreapta este inca o parcela cu morcovi iar in stanga una cu loboda.

Asa arata cele mai mari dintre vinetele mele.Norocul meu este ca am observat ca au un ritm rapid de crestere.Mult mai rapid decat ardeii.


Cimbru.



Salata verde si intre ele am pus salata rosie,pentru ca mi-a spus Elisa ca este pusa prea rar.


Aici am fasole pestrita iar in fata am cuiburi de leustean din radacinile de la vecina mea.


Gogosari.Pentru ca am foarte muti,am pus si ardei si gogosari ,cate 2 fire la cuib.


Pepeni galbeni.


Randurile de rosii ,ardei si vinete de langa caisi.Aici va fi si gradina mea viitoare.


Varza rosie.



Pepeni verzi.



Tot pepeni galbeni.



Broccoli.




Gulie.Am gulii cat un mar de mari.In curand voi incepe sa fac salata.






Dovlecei.
Cam asta ar fi , deocamdata , prin gradina mea.

9 comentarii:

  1. Ardeii asa se si pun, cate doi la cuib ca sa se sustina unul pe altul. Asa i-am pus in fiecare an.
    Cu mult drag
    Adinuca

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna,draga mea! Frumos si umed toate,de unde deduc ca nici la voi nu ploua decat rar.Acum zise la tv ca iunie si iulie vor fi luni calduroase peste normal(35 grade media) si seceta cam 1/3 din necesarul de apa.Da,asa ca vom uda tot timpul,chiar acum vin dupa 2 ore de udat inclusib curtea.Victoria,sa-ti spun secretul meu cu privire la udat?Eu inund plantele,adica las sau tin furtunul langa planta,nu stropwsc peste tot si atunci apa merge unde trebuie,adica la radacina plantei.Este mult mai eficient asa si nici nu se crapa pamantul peste tot.Insa stau aplecata,sau in picioare si tin furtunul vertical de la mana pana la planta,caci este foarte flexibila partea finala a furtunului.
    Guliile sunt gata,poti sa le iei sa le mancati asa crude,sunt extraordinar de bune,mult mai bune decat ridichile,apoi se inlemnesc.Multa munca ai,mult mai multa decat mine,dar esti mai tanara,hahaha...asa ca spor la treaba! Vaaai...ce-mi plac prunele tale!!Pe Am avut 2 dar s-au prapadit,nu-i bun ceva pentru pruni,desi vecina mea ure si cateodata chiar face si se coc...

    RăspundețiȘtergere
  3. Doamne ce de greseli am facut? Unele sunt si de la tastatura,dar se vede cat m-am grabit..
    Seara buna ,Victoria!

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte buna recolta viitoare si actuala, Vicky!

    RăspundețiȘtergere
  5. O seara buna si tie Elisa.Important este mesajul.

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna seara,mama lui David!In speranta ca astazi vremea ploioasa te-a scutit si pe tine de udat iti doresc sa ai un sfarsit de saptamana placut si pentru ca eu am ce am cu prea-plinul,te sfatuiesc sa-ti menajezi tineretea...ca doar nu mancati cu doua guri!Ma bucur c-am fost pe faza si am prins metoda de udat experimentata de Elisa.Ceea ce indraznesc sa completez este ca rosiile nu agreaza apa pe frunze,apa de la furtun care se presupune ca-i prea rece,pentru ca cea de ploaie ar fi absurd!Noapte linistita si somn odihnitor,Mira

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna dimineata Mira si bine ai revenit.Iti simteam lipsa.
    Sa stii ca acum udam la 3 zile si lasam ,exact ca Elisa,furtunul pe santurile facute intre randuri.
    Stiu ca nu trebuie sa uzi rosiile pe frunze.Multumesc oricum.Sfaturile sunt oricand binevenite.
    Sa stii ca niciodata nu este prea mult,avand in vedere ca intotdeauna daruim.Si nu ne spetim chiar asa rau.Nu m-am nascut numai pentru munca,desi fara ea cred ca m-as plictisi teribil.Eu nu stiu sa traiesc fara sa muncesc.Orice numai sa fac ceva.Insa tot ce fac ,fac cu placere si asta este tot ce conteaza.
    O zi minunata sa ai.

    RăspundețiȘtergere