vineri, 27 februarie 2009

Vine , vine primavaraaaaaaaa....


Astea sunt semintele de varza,salata verde,castraveti si gulii.Le-am pus doar de 2 zile si au si rasarit.Sunt atat de delicate...

O noua zi frumoasa.Dimineata a fost ger din nou , dar soarele a incalzit curand pamantul.


Astazi am pus arpagic pe cele trei razoare aranjate ieri.


Acum , sotul meu este afara,si termina de facut solarul.Maine probabil ca il vom inveli cu folie , iar luni o sa faca rasadnitele.Apoi incep insamantarea.


Mai devreme l-am scos afara si pe baiatul meu , si , uitandu-ma in treacat la gradina cu flori,am observat ca au inceput sa iasa lalelele.Sunt destul de multe,iar in unele locuri sunt manunchiuri.


Este minunat sa urmaresti cum isi scot capul delicat din pamant.


Mi-a trimis

prietena mea ,care imi este si vecina,seminte de dovlecei lungi.Abia astept sa ii vad atarnati.

Mai am de la ea si seminte de lori pe care le voi pune saptamana viitoare,daca va fi cald.

2 comentarii:

  1. Felicitari pentru blog Victoria!
    Ai o gradina mare si frumoasa. Iti doresc roade bogate si multa sanatate tie si familiei tale ca sa va bucurati de ele.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult Lia.Acum inca nu se vede cat de frumoasa este gradina mea.La vara o sa fac poze si o sa postez.Abia atunci o sa se vada frumusetea locului.

    RăspundețiȘtergere