sâmbătă, 21 februarie 2009

Gradina unei incepatoare






Desi gradina este pasiunea mea dintotdeauna,abia de un an am reusit sa imi indeplinesc imensa dorinta de a avea una.



Nu sunt experta,insa doresc sa invat.Si asta pot sa o fac numai cu ajutorul oamenilor pasionati ca si mine si care au mai multa experienta in spate.



Am inceput prin a incerca sa curat, cu sotul meu,un loc care parea lasat in paragina de ani buni,desi fusese locuit.



A fost munca de un an si inca nu am terminat.De fapt,nu cred ca vom termina vreodata,si asta este tot farmecul.Intotdeauna vom dori sa modificam ,sa adaugam sau sa construim ceva.



Intotdeauna la curte este treaba de facut.Si asta imi place cel mai tare.



Casuta este veche,insa nu conteaza.Am renovat interiorul si stam confortabil,ca intr-o camera de apartament.Cel mai important este ca ne place sa muncim,ca avem idei si mai ales spatiu in care sa le aplicam.



Si in casa am muncit destul de mult.Peretii din camere,care erau din pamant si lemn, au fost placati cu placi de rigips ,date cu glet si apoi zugravit.



In interior am curatat mizeria si,pentru ca pragul era mult mai sus( cam cu 15 cm) de podea(care de fapt era numai pamant) sotul meu a pus un strat de nisip si pietris,peste care a pus folie de plastic,apoi plasa de Buzau.Dupa aceea am muncit amandoi cu lopata si am facut sapa.Nu stiam cum se face,asa ca am dat telefoane,am intrebat,ne-am mai uitat pe internet si am reusit.Am turnat o sapa de vreo 7-8 cm grosime,pe care am lasat-o sa se usuce o saptamana.Apoi am pus niste placi dintr-un fel de microporos care nu lasa sa treaca raceala cimentului,si peste ele am pus mocheta.Apoi am mobilat si ne-am mutat in ceea ce este, de exact un an de zile,casuta noastra.




2 comentarii: