marți, 24 februarie 2009

Primele seminte


Astazi am pus primele seminte in cutii la incoltit.Le voi tine in casa.Nu am cine stie ce spatiu,insa m-am cam saturat de iarna asta care nu se mai termina.
Deci,am inceput "marea insamantare".Am de gand sa pun multe seminte anul acesta.Sper sa ma descurc si sa imi iasa.

Elisa este ghidul meu.De la ea invat cum,ce ,cand si unde.Cu ea descopar ca tot ceea ce am invatat pana acum nu este de ajuns.Sunt norocoasa.
Am pus deocamdata seminte de : varza,salata,rosii,broccoli,conopida si telina.Am pus cate putin din fiecare.As pune eu mai multe dar nu am unde sa le tin la caldura.
Vreau sa le si stropesc,asa cum am citit ca a facut Elisa,cuMERPAN,impotriva caderii plantutelor.
O data cu inceperea insamantarii simt ca primavara este mai aproape.
Am pus cutiile sub birou si , deocamdata , le-am acoperit cu cartoane sa stea la intuneric pana rasar.Acolo este mai cald.Abia astept sa vad ce iese.Apropo,asta cu acoperitul tot de la Elisa am invatat.
Primele rasaduri din viata mea.

2 comentarii:

  1. Mult noroc si sa-ti reuseasca.Cand faci cu placere plantele te ajuta si ele.Sa ai spor in toate si sa te bucuri de fiecare rezultat...asta-i viata frumoasa.Sanatate copilasului si voua la fel.Vorbim... :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult.La fel iti doresc si eu tie si familiei tale.>:D<

    RăspundețiȘtergere