sâmbătă, 28 februarie 2009

Cum poate fi transformata o camera din chirpici intr-una moderna

Va voi arata aici,pas cu pas , cum am reusit sa transformam o camera urata , mizera si in care nu as fi locuit nici macar o zi , intr-una curata , aerisita si primitoare.

Aici ma luptam cu ceva ce ar fi trebuit sa fie o soba cu plita,dar care era jalnica saraca.Noroc cu papagalul desenat.Ca in rest nu le mai trebuia si curatenie. Iar baticul de la gura era chiar folositor la aerul irespirabil care era in interior.
Asta este ceea ce numeau ei saltea de dormit.Nu stiu cum Dumnezeu mai erau sanatosi.

Asta este ceea ce am gasit in casa dupa ce au plecat fostii proprietari.

Soba inainte de demolare.
.Si , totusi....... dinozaurii exista.
Eeee,si acum sa va arat cum a iesit camera.
Intr-o luna de munca am renovat doua camere.De la podea la tavan....sau invers.
De fapt , chiar invers , caci intai am facut peretii si tavanul , apoi am turnat şapaeau si dinozauri.
Cu putina munca ( vorba vine,ca de fapt ne-am spetit ) si multa vointa , am reusit.

Minunea mea cu ochi albastri.

Inca nu se uscase lavabila.Era chiar in seara cand am terminat.

Cumnata mea cu nepotii si cu David.



Tati cu David.

Iubirea mea.





3 comentarii:

  1. Sa traiti si sa fiti sanatosi si sa va bucurati de harnicia voastra si de copilas.Va doresc o primavara cu multe bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamne, cat curaj ati avut! Am ramas masca la cata munca ati depus si ce a iesit din ce a fost!!!!! Chiar felicitari! Sa va fie de bine in casuta voastra si sa va bucurati de copilasul vostru! Este incredibil la "tara", nu-i asa?

    RăspundețiȘtergere