duminică, 12 iulie 2009

Zile ploioase

S-a mai luminat si pe alocuri se intrevede cerul printre nori.
Insa,in zare,sunt nori negri care se pare ca vin spre noi.Deci va mai ploua.

De aceea aseara am facut niste gogosi.Ca atunci cand stai in casa,parca ai manca si ceva dulce.Si,cum suntem inainte de salariu si nici chef prea mult de stat la cratita nu aveam,ce e mai bun si mai rapid decat o gogoasa?
Nu mai scriu reteta,pentru ca toata lumea stie sa faca gogosi.







Alta ploaie se zareste la orizont,asa ca azi voi face placinta cu mere si pere.

8 comentarii:

  1. E clar...cate ploi ,atatea placinte,hahahaha...Imi surade ideea asta a ta si eu ma gandeam la una cu mere,dar maine,ca Duminica nu coc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cam asa ceva Elisa.Azi nu mai fac nimic chiar daca ploua(dar sper sa nu ca am treaba afara) ca mai avem jumatate din placinta de ieri.
    O zi superba iti doresc.

    RăspundețiȘtergere
  3. :)Sper ca azi să aveţi mai mult soare.
    O zi frumoasă!:)

    RăspundețiȘtergere
  4. De ploaie sunt satula ! Dar de gogosi, desi nu vreau sa ma ingrs, parca m-ar tenta.
    Sa stii ca eu nu stiu sa fac gogosi. Ce ar fi sa scrii reteta asta pentru mine ?
    Uite aici macar, la "raspunsuri".
    E bine ?

    RăspundețiȘtergere
  5. A fost soare toata ziua starsgates,multumesc de urare.Inteleg ca de la tine era. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ploaia este buna cherie,sigur ca nu in exces cum am vazut ca a fost in unele zone din tara.
    Iar reteta e simpla.Nici eu nu o nimeream niciodata,pana cand m-a invatat tanti Mia,vecina si prietena mea.
    Noteaza:
    500 grame faina
    1 cub drojdie
    coaja de lamaie dupa gust
    zahar vanilinat 2 plicuri
    2 linguri zahar(plus zahar pentru pus pe ele)
    un praf de sare
    lapte(sau apa) caldut(a) cat cuprinde,pentru o coca potrivita(sa se lipeasca inca de degete).Din pacate,nu m-am gandit niciodata sa masor cam cat lapte intra.Data viitoare o voi face.
    Se pune faina intr-un bol si se face o gaura in mijloc,unde se pune drojdia ,zaharul,sarea si putin lapte.
    se amesteca cu mana incet pana se inmoaie drojdia,apoi se framanta cu toata faina turnand cate putin din laptele caldut.
    Eu nu mai las coca sa creasca.o pun pe masa pe care am pus inainte o mana de faina,si o intind cu sucitorul in functie de cat de groase vreau sa fie gogosile.Abia dupa ce am taiat gogosile cu cutitul ondulat sau cu paharul le las 15-20 minute sa creasca pe masa.Apoi la prajit cu ele in baie de ulei incins.
    Sa ai pofta si sa imi spui cum au fost.

    RăspundețiȘtergere
  7. Mmmmm... cum face Mariuca cand vrea ceva de mancare. Mi-ai facut pofta de gogosi!

    RăspundețiȘtergere