marți, 14 iulie 2009

Vinete

Asta este cea mai mare vanata a mea.Restul sunt mai micute,dar vor creste.
Trebuie sa intru iar in ele sa sap,dar nu pot acum caci a plecat sotul meu sa ajute pe cineva la treaba in sat.Asa ca ma voi relaxa plimbandu-ma cu baiatul meu.
Aici sunt vinetele puse intre rosiile de la cei trei caisi.Adica pe terenul meu.

Abia astept ca,de la anul,sa nu va mai ametesc cu terenurile.Imi voi amenaja gradina definitiva incepand cu aceasta toamna.Chiar aici,la caisi.


Am mai curatat , tot ieri , si din buruieni,insa am smuls cu mana ca era pamantul prea moale si nu mergea sa bag sapa.

























Ieri am fost in gradina.Printre altele(adica treburi),am admirat si vinetele.Majoritatea au inceput sa fructifice.

Vinetele astea sunt doar imbobocite.Insa,avand in vedere ca au fost ultimele plantate si ca aveau cam 5 cm in momentul plantarii,este de inteles.

Restul , insa , au fiecare cate o vanata sau 2.
Peste cateva ore voi scrie si despre ce am facut la rosii.Acum iesim afara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu