marți, 20 aprilie 2010

Actiunea "Gardul"








Am reinceput actiunea "gardul" despartitor.Cel care separa terenul nostru de cel al celor cu care convietuim momentan.
Ne-am apucat sa turnam stalpii dar,pentru ca de ieri dupa-masa ploua incontinuu,am turnat numai 5 si ne-am oprit.Acum sotul meu face panourile.Oricum cred ca pana la sfarsitul saptamanii vom termina.
Atunci va voi arata cum a iesit,si voi posta si imagini cu jumatatea de gard facuta de cealalta familie.Asta asa....ca sa ma laud haha

De un real folos ne-a fost David,care a ajutat la incarcatul galetilor de nisip si,dupa cum vedeti,nu a stat sa pozeze ca era prea ocupat.

2 comentarii:

  1. Nimic nu se compara cu ..."munca in echipa".Numai asa se poate progresa:).

    RăspundețiȘtergere
  2. asa este Angi.iar noi,cu tot cu Rebecca din burtica suntem patru ...haha

    RăspundețiȘtergere